7 Temmuz 2015 Salı

Bu Hafta - 05 Temmuz 2015

Her zamanki gibi biraz geç yazıyorum bu yazıyı. Umarım zamanında yazmaya başlarım ileride. Ama en azından hafta bitmeden yazabildim.

Ne Okudum ?

Geçen hafta Erin Morgenstern’in Gece Sirki isimli romanına başladım demiştim. Bu hafta onu bitirdim. Gerçi biraz zor oldu çünkü başlarda sıkılmıştım. Ancak ilerledikçe konu daha ilgi çekici hale geldi ve kısaca kitabı sevdim diyebilirim. Bunun yanında bir de çizgi roman okudum. Yine çok fazla kitap okuyamadım ama en azından iki tanesi bitmiş oldu. Çizgi romanın adı ise Deadpool Marvel Evreni’ni Öldürüyor’du. Eğlenceli bir çizgi romandı, tabi bu ana karakterin yani Deadpool’un karakterinden de kaynaklanıyor. Ayrıca çizimleri ve hikayenin gidişatı da güzeldi. Bunu da sevdim diyebilirim.  

Ne İzledim ?

Bu hafta The Good Wife’ı izlemeye devam ediyorum, ikinci sezonun ortalarındayım. Dizi harika gidiyor, Julianna Margulies (Alicia) ve Christine Baranski (Diane) her zamanki gibi inanılmazlar. Daha çok Good Wife’a ve kitaplara yoğunlaştığım için film izlemeye çok vaktim olmuyor aslında ama bu hafta La Strategie de la poussette ve Her’i izledim. La Strategie de la poussette adından da anlaşılacağı gibi bir fransız filmiydi, komik ama ortalama bir filmdi. Her ise çok güzeldi. Filmde kullanılan renkler ve müzikler çok güzel bir etki yaratıyordu. Juaquin Phoenix, Amy Adams ve Rooney Mara çok iyilerdi. Ancak asıl kahraman Scarlett Johansson’ın sesiydi. Ayrıca filmde çok güzel detaylar da mevcuttu. Filmin incelemesini yakın zamanda yazmayı düşünüyorum, o yüzden daha detaylı anlatmayayım burada.  

Ne Dinledim ?


Bu hafta Kongos’un Lunatic adlı albümünü dinledim. Lunatic zaten grubun tek albümü şimdilik ve ben de birkaç şarkısını bilmeme rağmen tamamını dinleyememiştim. Alternatif rock türünde olan bu albümü sevdim, Güney Afrikalı 4 kardeşten oluşan bu grubun biraz farklı ve güzel bir stili var. Eğer siz de benim gibi Radyo Eksen dinlemeyi seviyorsanız zaten grubun Come With Me Now ve I’m Only Joking’i kesin duymuşsunuzdur. Ben de ilk önce radyoda bu şarkılar ile karşılaşmıştım zaten. Bu ikisi dışında sevdiğim birkaç şarkıları daha var tabi ama en sevdiklerimden biri Hey I Don’t Know oldu. Onu aşağıya ekledim, bakabilirsiniz ama albümü ve diğer şarkılarını da dinlemenizi tavsiye ederim. Bu hafta Kongos dışında bir de AC/DC dinledim çünkü Spotify’a daha yeni geldi albümleri ve ben de eski albümlerinden itibaren dinlemeye başladım. Daha bitmedi tabii ki yeni gördüğüm için ama yine daha önce görmediğim güzel şarkılarını buldum. Bence gelmiş geçmiş en iyi gruplardan biri AC/DC’dir zaten. Onlardan da bir şarkıyı alta ekledim. (En sevdiklerimden biridir.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder