20 Temmuz 2015 Pazartesi

Bu Hafta - 19 Temmuz 2015

Geçen hafta pek kayda değer bir şey yapmadığım için Bu Hafta yazısı yazmamıştım. Bu hafta ise tatile gitmemden dolayı yine pek birşey yapamadım ama yine de yazacak daha çok şeyim oldu. (Geçen haftayı da ekledim bu yazıma.)

Ne Okudum ?

Paula Hawkins’in Trendeki Kız adlı romanını okudum. Kitaba geçen hafta başlamıştım aslında başlarda biraz ağır ilerlediği için birkaç gün ara verip sonra devam etmiştim. Devam ettikçe heyecan arttı ve kitap beni daha da içine çekmeye başladı. Konusu da gittikçe daha ilginç hale geldi ve sonu da tahmin etmediğim bir şekilde bitti ki bu da benim için çok önemliydi çünkü son zamanlarda okuduğum kitapların sonu genelde tahmin edilebilir oluyordu. Kitabı özellikle son kısımları sayesinde sevdim diyebilirim. 


Ne İzledim ?

The Good Wife’ın ikinci sezonuna devam ettim ve gittikçe daha heyecanlı olmaya başladı. İkinci sezonun bitmesine az kaldı. Bunun yanında bir de Project Almanac’ı izledim. Bilimkurgu türünde el kamerasıyla çekilmiş bir film, görüntü kalitesi de gayet iyiydi. Zaman yolculuğu ile ilgili olan bu filmdeki en önemli özellikleri ise çekim şekli ve efektleriydi. Filmdeki oyunculukları da beğendim. Filmin sonunu ise aslında pek beğenmemiştim ancak daha sonra düşününce iyi bir son olduğunu fark ettim. Filmin konusu gerçekten güzel ama daha iyi işlenebilirdi bence. Neyse bence buna rağmen yine de güzel ve izlenebilir bir film olmuş.

Ne Dinledim ?


Daha önce Florence and the Machine’in son albümünü (How Big, How Blue, How Beautiful) çok sevdiğimi söylemiştim. Bu hafta da grubun ilk albümü olan Lungs’ı dinledim ve onu da çok sevdim. Albümdeki tüm şarkıları sevdim sanırım, gerçekten çok güzel bir albüm. Hatta son albümden belki bir tık daha iyi bile diyebilirim ki o albüm de benim favorilerimden biri olmuştu. (Hadi ikisine eşit diyeyim en iyisi.) Diğer albümü de dinlerim yakında artık. Bu hafta ayrıca X Ambassadors’ın Renegades adlı şarkısını keşfettim. O şarkıyı da Lungs albümünü de dinlemenizi öneririm. Aşağıya Renegades’i ve Lungs’dan bir şarkıyı ekledim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder