8 Haziran 2015 Pazartesi

Film/Haber: The Martian'dan Görseller ve Fragman Geldi


Son iki haftadır sadece tenisle ilgili yazı yazabildim. Artık Roland Garros’ta bittiğine göre ona biraz ara verebilirim diye düşündüm. (En azından Wimbledon başlayana kadar.) Gerçi kimi kandırıyorum ki muhtemelen yine heyecanlı bir maç izlemiş olursam yazarım, sonuçta tenis neredeyse hiç bitmiyor. Evet yine asıl konudan biraz sapmış oldum, asıl konuya geleyim en iyisi. Asıl konu şu ki, benim heyecanla beklediğim filmlerden biri olan The Martian’dan fragman geldi. Daha önce birkaç tane tanıtım resmi ve bir de klip paylaşılmıştı zaten. Fragman gelene kadar bekleyeyim diyordum yazımı yazmak için ve artık zamanı geldi.



Andy Wier’ın 2012’de yayımlanan aynı isimli kitabını çok çok beğenmiştim zaten. Kitap çok sürükleyici, gerilim dolu ve çok eğlenceliydi. Kitabını çok sevdiğim için filmle ilgili belli bir beklentim vardı ancak filmin yönetmeninin Ridley Scott olduğunu öğrenince filmle ilgili beklentilerim çok yükselmişti. Ana karakter olan Mark Watney’i kimin canlandıracağı da önemliydi tabii ki. Mark Watney için Matt Damon’ı seçtiklerini öğrendiğimde ise artık bu film benim bekleme listemin en üstlerine çıkmıştı. Çünkü Matt Damon benim en sevdiğim aktörlerden biridir ve gerçekten çok kaliteli filmler yapıyor. Bourne serisi, Interstellar ve Good Will Hunting bunların sadece bir kısmı. Kitaptaki karakter için de yapılabilecek en iyi seçim olmuş sanki Damon.



Filmde Ridley Scott ve Matt Damon dışında da heyecanlanmamı sağlayan bir sürü oyuncu var tabii. Son zamanlarda oynadığı Zero Dark Thirty ve Interstellar gibi filmlerde ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu kanıtlamış Jessica Chastain; Captain America filmlerinden tanıdığımız Sebastian Stan; House of Cards’da oynamış Kate Mara; Lord of the Rings, Game of Thrones ve daha bir sürü yerden tanıdığımız Sean Bean; The Newsroom’dan Jeff Daniels;  12 Years a Slave’den Chiwetel Ejiofor’ın yanında Kristen Wiig, Donald Glover ve Michael Peña da filmin kadrosunda. Gördüğünüz gibi muhteşem bir kadrosu ve çok iyi bir yönetmeni var filmin, kitap da çok iyiydi. Yani heyecanlanmak için birçok sebep var.



Filmden gelen resimler gerçekten çok güzeldi. Ortaya çok kaliteli bir iş çıkacak gibi görünüyordu. Gelen ilk klip ve fragmandan sonra da düşüncelerim değişmedi daha da heyecanlandım. Yazım boyunca koyduğum resimler de filmden gelen resimler zaten.



Filmden gelen ilk klip ise aşağıda. Bu klip Mark Watney ve ekibini biraz tanımamıza olanak sağlıyor. Klipte Ares 3 ekibi Mars’ta gerçekleştirecekleri görev için yola çıkmadan önceki son hazırlıklarını yapıyorlar.


Fragmanı da aşağıda onunla ilgili bir şey yazmaya gerek duymadım zaten konuyu gayet iyi gösteriyor. Bu arada en sona da filminden paylaşılan infografiği ekledim. Bu arada filmin Türkiye için çıkış tarihi 27 Kasım 2015.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder