14 Haziran 2015 Pazar

Bu Hafta - 14 Haziran 2015

Çok uzun zamandır Bu Hafta yazısı yazamamıştım. En son ne zaman yazdığımı ben bile hatırlamıyorum, o kadar oldu yani. Artık yazmaya çalışacağım.

Ne Okudum?

İlk defa bir Agatha Christie kitabı okudum. Beklenmeyen Misafir isimli kitap aslında ilk başta çok ilgimi çekmemişti hatta bir yerde çok sıkıldım ve bırakmayı bile düşündüm ama az kaldı bitireyim bari diyerek bırakmadım. İyi ki de bırakmamışım çünkü gittikçe daha da ilgi çekici hale geldi ve özellikle sonunu çok beğendim. En kısa zamanda birkaç tane daha Agatha Christie kitabı okumayı düşünüyorum. Bu hafta bir de gelmiş geçmiş en ünlü Batman hikayelerinden olan The Killing Joke’u okudum (bir kere daha). Bu efsane çizgi romanın hikayesinin yazarı Alan Moore ve çizimlerin sahibi ise Brian Bolland. The Killing Joke en sevdiğim çizgi romanlardan ve bence en iyi Joker hikayelerinden biri.

Ne İzledim?

Bu hafta sinemada Jurassic World’ü izledim. Onunla ilgili bir şey yazmayacağım çünkü incelemesini yazmıştım. Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Onun dışında başrolünde Micheal Caine’nin olduğu 1966 yılı İngiliz yapımı olan Alfie’yi izledim. Caine, Alfie rolünde gerçekten çok başarılıydı. Benim gibi eski filmleri seviyorsanız, bu filmi de seversiniz bence. Bir de başrolünde Jason Bateman, Kevin Spacey, Jennifer Aniston, Jason Sudeikis, Charlie Day ve Colin Farrel’in bulunduğu komedi filmi Horrible Bosses’i izledim. Komik sahneleri olmakla beraber ortalama bir filmdi. Ayrıca animasyon filmleri Home, Monsters University ve Penguens of Magascar’ı izledim. Üçünü de sevdim, hepsi komik ve eğlenceliydi. Ama içlerinden favorim Monsters University idi çünkü onun ilk filmi benim favori animasyonlarımdan biriydi zaten.

Ne Dinledim ?

Florence and the Machine’in son albümü How Big, How Blue, How Beautiful’un tamamını dinleyememiştim bir türlü ama sonunda dinleyebildim ve çok sevdim. Eski şarkılarına benzeyen şarkılar olduğu gibi farklıları da var. Benim şu anki favorim Delilah. Gerçi What Kind of Man, Ship To Wreck ve Mother da çok güzel. Keşfettiğim çok güzel bir başka şarkı ise Bang!Bang!. Şarkının sahibi ise Game of Thrones’da şu sıralar en çok konuşulan karakterlerden biri olan Ramsay Bolton’u canlandıran Iwan Rheon. Benim sevdiğim oyunculardan biriydi zaten, ayrıca çok güzel şarkıları da varmış. Delilah ve Bang!Bang!'i alta ekledim. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder