28 Haziran 2015 Pazar

Bu Hafta - 28 Haziran 2015

Bu Hafta yazımı geçen haftayla birleştirmeye karar verdim çünkü geçen hafta çok yazabileceğim birşey yoktu. Birleştirince daha iyi oldu sanki.

Ne Okudum ?

Geçen hafta Jojo Moyes’un Senden Önce Ben isimli romanını okumuştum. Bu okuduğum ilk Jojo Moyes kitabıydı. Akıcı bir dille yazılmış, çok rahat okunan sürükleyici bir kitaptı. Kitabı sonu, konusuna bakıldığında biraz ironikti ama yine de sevdim kitabı. Belki sonra başka Jojo Moyes kitapları da okurum. Bu hafta ise Erin Morgenstern’in Gece Sirki isimli romanına başladım. İlk başlarda pek ilgimi çekmemişti ama gittikçe ilginç olmaya başlıyor gibi. Onun daha yarısına gelebildim ama bir iki günde biter diye düşünüyorum.

Ne İzledim ?

Bu kategori her zamanki gibi çok dolu. Geçen hafta True Detective’in birinci sezonunu izlemeye başladım. Evet farkındayım biraz geç oldu ama birkaç bölümü kaçırınca sonra izlerim demiştim ve yaza kalmış oldu böylece. Onun dışında geçen hafta bir de The Good Wife’a başladım. Aslında arada sırada izliyorum onu ama baştan başlayayım demiştim. Gerçekten izlediğim en iyi dizilerden biri. İlk sezonunu bugün bitirdim. Birkaç gün içerisinde ilk sezonun incelemesini yazacağım. Sadece dizi izlemedim tabii ki. Dün Still Alice’i izledim, Julianne Moore inanılmazdı ve filmde çok güzeldi. Zaten incelemesini de yazmıştım, buradan ulaşabilirsiniz. Dün bir de Inside Out’u izledim. O da çok komik ve eğlenceliydi. Kesinlikle Pixar’ın yaptığı en iyi animasyonlardan biri.

Ne Dinledim ?
Burada yine pek bir yenilik yok, o yüzden birşey yazamayacağım. Ama yine de radyoda daha önce duymadığım eski bir U2 şarkısıyla karşılaştım, bari onu ekleyeyim aşağıya. Şarkının adı Mysterious Ways.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder