20 Haziran 2015 Cumartesi

Etkinlik: Kitap Temizliği

Melek’in film listesini gördükten sonra ben de bir liste yapmaya karar verdim ama kitap listesi. Sonra da Melek’e bir kapışma teklif ettim ve o da kabul etti. Onun 108 filmlik listesine karşılık benim 27 kitaplık bir listem var. Kapışmanın temelinde ise kimin listesini daha çabuk tamamlayabileceği var. Açıkçası ben film izlemeyi kitap okumaktan daha çok severim, Melek ise tam tersi gibi. Bu yüzden bence çok ilginç bir kapışma olacak. Kitaplarım arasında ise distopik ve fantastik eserler olduğu gibi birkaç biyografi ve tabii ki birkaç tane de çizgi roman var. Önümüzdeki Bu Hafta yazılarımda da ilerlememi paylaşacağım.

İşte listem: (alfabetik sırayla)
1.            1984
2.            5th Wave
3.            Captain America: Winter Soldier
4.            Cennetin Doğusu
5.            Cinder
6.            Çoluk Çocuk
7.            Deadpool: Edebiyat Kahramanlarını Öldürüyor
8.            Deadpool: Marvel Evreni’ni Öldürüyor
9.            Direniş
10.          Empati
11.          Gece Sirki
12.          Hobbit
13.          House of M
14.          İç Savaş (Civil War)
15.          Kızıl Yükseliş (Red Rising)
16.          Kumarbaz
17.          Kürk Mantolu Madonna
18.          Meleğin Düşüşü
19.          Rafa: My Story
20.          Senden Önce Ben
21.          Steelheart
22.          Steve Jobs
23.          Taht Oyunları
24.          Trendeki Kız
25.          Yolda
26.          Yüzüklerin Efendisi
27.          Zamanın Kısa Tarihi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder