31 Temmuz 2016 Pazar

Film/Haber: 2016 Comic Con'daki Marvel Panelinin Ardından!


Her yıl düzenlenen ve meraklılarını çok heyecanlandıran bazı özel etkinlikler vardır ya, bunlar arasında benim için öne çıkan etkinliklerden bazıları şunlar: E3, film festivalleri ve geçen hafta gerçekleşen Comic Con. Bu sene bunların her birinden çok heyecan verici haberler geldi. E3’te müthiş oyunlar tanıtıldı, dünyanın en önemli film festivallerinden biri olan Cannes Film Festival’inde ise birbirinden harika filmler tanıtıldı ve sıra merak ettiğim bir başka etkinlikteydi: San Diego Comic Con (SDCC). Bu seneki tüm dizilerin, oyunların, filmlerin, çizgi romanların ve daha birçok başka şeyin de tanıtıldığı bir sürü etkinlikle birlikte Comic Con, beni aşırı sevindirdi ve heyecanlandırdı. Tıpkı bütün sene heyecanla takip ettiğim diğer tüm etkinlikler gibi.  Fuardan bir anda o kadar çok haber, o kadar çok fragman geldi ki neye bakacağımı, hangi fragmanı hangi sırayla izleyeceğimi şaşırmıştım. Fuarın en heyecan verici paneli ise kesinlikle Marvel paneliydi. Özellikle de DC’nin panelinde yayınladığı fragmanlar ve posterlerle hayranlarını aşırı keyiflendirmesinin ardından Marvel’in ne yapacağı hepten çok merak ediliyordu ki ben sonuçtan çok mutlu oldum diyebilirim. Çünkü müthiş fragmanların yanında çok güzel haberler de geldi bu panelden. Ben de bu yazımda Marvel panelinden gelen en heyecan verici haberleri sizin için derlemeye çalıştım.

İlk olarak hakkında çıkan her haberle birlikte heyecanlandığım Doctor Strange’den bahsedelim. Başrolünde Benedict Cumberbatch’in bulunduğu filmden hemen üstte gördüğünüz bu harika poster yayınladı. E Marvel bununla da kalmayıp filmden bir de fragman yayınlamış, hem de ne fragman be. Ben hayran kaldım bile şimdiden. Cumberbatch muhteşem bir iş çıkarmış gibi görünüyor ki ona filmde eşlik eden Tilda Swinton ve Mads Mikkelsen gibi isimler de müthiş olacak sanki. Marvel bence bu fragmanla her zamanki gibi çok iyi bir hype oluşturdu hem de bu sefer çok daha farklı şeylerin sinyalini vererek. 



Fragmandan da görülüyor ki Doctor StrangeMarvel Sinematik Evrenine (MCU) oldukça mistik ve fantastik bir boyut kazandıracak. Binaların büküldüğü, değişen gerçekliğin olduğu Inception-vari bu fragmana tam anlamıyla bayıldım ben, film için çok iyi sinyaller veriyor. İşte kadrosunda birbirinden başarılı isimlerin bulunduğu filmin ülkemizdeki vizyon tarihi ise 4 Kasım 2016. Sene sonuna doğru çok güzel şeyler görebileceğiz anlaşılan.


Hakkında yeni haberler aldığımız bir diğer film de 3. Thor filmi olan Thor: Ragnarok’tu. Pek çokları için Marvel’in gelecek programındaki en az merak edilen film olsa da bence en ilginç Thor filmi bu olabilir gibi. Önceki Thor filmleri belki de MCU’daki en zayıf filmlerdendi ancak bu sefer Marvel biraz dersini almış gibi görünüyor ki film için harika bir kadro oluşturmuşlardı. Thor ile Loki’ye yeni filmde Avergers üyelerinden biri olan Hulk da katılıyor ancak beni asıl heyecanlandıran bu olmamıştı. Filmin kadrosuna eklenen isimler birbirinde müthişler. Chris Hemsworth ile Tom Hiddleston’a katılan isimler arasında tabii ki Hulk olarak önceki filmlerde izlediğimiz Mark Raffalo var. Tamamen yeni isimler ise Tessa Thompson, Karl Urban, Jeff Goldblum veeee Cate Blanchett. Kadro gerçekten müthiş oldu ki bence içlerinde en heyecan verici isim ise Cate Blanchett. Kendisini hep severdim ama Oscar kazanmasını sağlayan müthiş film Blue Jasmine’den beri hepten çok seviyorum. Bu filmde de özellikle onun nasıl bir rolü olduğunu çok merak ediyorum.


Peki ya Comic Con’dan filmle ilgili ne haber geldi derseniz. Filmin logosu yayınlandı (bir üstte gördüğünüz). Bence logonun daha karanlık bir havası olması film için daha güzel olabilirdi ancak yayınlanan logo bu (en azından şimdilik diyelim). Filmde önemli bir rolü olacak Hulk’la ilgili merak edilen bir şeyi de gösterdi bize Marvel: Hulk’ın zırhını. Genel yorumlardan anlaşılan hayranların çoğunun zırhı sevdiği ki bence de oldukça güzel görünüyor. Thor: Ragnarok’la ilgili olarak ise bu iki küçük haberin dışında bir şey de gösterilmedi aslında.


Geçen sene Marvel Comic Con’da herkesi kendine hayran bırakan bir Deadpool fragmanı yayınlamış ancak onu bir süre resmi olarak yayınlamamıştı. Anlaşılan heyecanla beklenen filmleri için bu taktiği kullanmaya devam ediyor çünkü bu sene de Spider-Man: Homecoming’den bir fragman yayınlandığı konuşuluyor. Hatta fragman öyle çok sevilmiş ki alkış yağmuruna falan tutulmuş. Fragmanda neler olduğu ile ilgili de oldukça ilginç şeyler konuşuluyor ki eğer doğruysa bunlar gerçekten çok heyecan verici şeyler kaçırıyoruz. Marvel’ın “ilerleyen günlerde” şeklinde bir mesaj verdiğini de ekleyeyim tabi belki fragmanı izlemek için çok beklememiz gerekmez.


Marvel’ın Comic Con’da gösterip yayınlamadığı tek fragman da Spider-Man: Homecoming’in fragmanı değil aslında Guardians of the Galaxy Vol 2’nin de fragmanı yayınlanmış. İlk filmi hiçbir beklentim olmadan izlemiş ve bayılmıştım, hatta şimdi de rahatça söyleyebilirim ki en iyi Marvel filmlerinden biriydi. En azından benim en sevdiklerimden biri, ikincisini de çok merak ediyorum doğal olarak. İşte en merak ettiğim iki filmden de fragman gösterilip yayınlanmaması biraz üzdü gerçi ne yalan söyleyeyim. Ancak bunları unutturacak müthiş bir haber geldiği için pek de önemsemedim.

Panelin olduğu günün ardından sabah uyandığımda Twitter’da işte bir üstte gördüğünüz bu fotoğrafı gördüm ve bunu görünce ne kadar sevdiğimi anlatamam. Peki ya, fotoğrafın anlamı ne diyeniniz olursa. Sonunda Marvel evreninin en heyecan verici kahramanlarından biri olan Carol Danvers’ı ya da namı diğer Captain Marvel’i canlandıracak biri bulundu demek, hem de nasıl biri ya! Sevgili kahramanımızı canlandıracak kişi son yıllarda Hollywood’a gördüğüm en başarılı isimlerden biri olan Brie Larson oldu. Kendisi de artık resmileşmiş olan bu haberi benim görünce çok mutlu olduğum şu tweet’le duyurdu işte.



Ben bu seçime çok sevinsem de pek memnun olmayan kişiler de varmış anlaşılan. Açıkçası ben Brie’nin bu rol için kesinlikle mükemmel olduğunu düşünüyorum. Son yıllarda en hayranlık uyandıran oyunculardan biri bence Brie. Ne kadar yetenekli olduğunu anlamak için sadece bu sene kendisine Oscar kazandıran Room’daki performansını izlemeniz bile yeterli olacaktır. Hem buna ek olarak tatlı mı tatlı, komik mi komik birisi ayrıca çok da sıcakkanlı ve samimi. Bu yüzden hem kişiliğiyle hem de oyunculuk yetenekleriyle Marvel adına çok iyi bir kazanım oldu bence. Captain Marvel için ne kadar uygun olduğunu sadece kişiliği de anlatmıyor tabi yukarıda gördüğünüz konsept fotoğrafı da ne kadar iyi olacağını gösteriyor. Tüm paneli hatta tüm Comic Con’u bile düşündüğümde hala en heyecanlandığım haber bu. Sizi en çok heyecanlandıran haber hangisi bakalım?


Son olarak Marvel’in yeni bir logo ve jenerik kullanmaya başlayacağını da söyleyeyim. Stüdyonun yeni logosu yazının en başında gördüğünüz logo, yeni jenerik ise bu videodaki gibi olacak. Son yıllarda en çok gördüğüm açılışlardan biri Marvel’ınki olduğu için eski haline çok alışmış olsam da bu halinin de oldukça güzel olduğunu belirtmeliyim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder