31 Temmuz 2016 Pazar

Haber: 2016 Comic Con’daki DC Panelinin Ardından!


Marvel çok heyecan vericiydi ve en sevdiğim panel oldu dedim ancak bu DC’nin kötü olduğunu göstermiyor tabii ki de. Hatta bu panelden çıkan haberlere de bayıldım. Ben hem Marvel hem de DC seven biri olduğumdan bu paneli de heyecanla bekliyordum ve sonuç burada da beklentimin çok, çok üstünde oldu. Yayınlanmasını hiç beklemediğim fragmanların çıktı ve ben de hepsini hayran hayran izledim. Kısaca hepsi beni benden aldı diyebilirim. Galiba sonunda DC istenen seviyeye gelecek diye düşünmekten de alamadım kendimi.


DC panelinde ilk olarak heyecanla beklediğim Wonder Woman’dan bir fragman yayınlandı. İlk olarak Batman v Superman: Dawn of Justice’de Wonder Woman olarak izleme şansı bulduğumuz ve ben de dahil birçok kişinin hayran olduğu Gal Gadot’a birinci dünya savaşı döneminde geçen bu filmde Chris Pine eşlik ediyor. Fragman tek kelime ile muazzam. Her geçen saniye beni daha da heyecanlandırdı, hele ki sonunda o çok sevdiğim müthiş Wonder Woman tema şarkısı çalınca bir de ne kadar heyecanlandığımı anlatamam. Bu fragman hiç kuşkusuz Comic Con’da bu seneki fragmanların en güzellerinden biriydi. E böyle müthiş bir fragmanın üzerine insan hadi hemen gelse de izlesek diyor tabi ama size küçük bir kötü haberim var: Filmin vizyon tarihi 23 Haziran 2017, yani filmi izleyebilmek için yaklaşık 1 sene beklememiz gerekecek.


Wonder Woman fragmanı herkesi mest etmişken DC onunla da kalmadı daha da müthiş daha da heyecan verici bir fragman yayınladı. İşte bu müthiş fragman ise Adalet Birliği üyelerinin bir araya geldiği Justice League’in fragmanıydı. Superman (Henry Cavill), Batman (Ben Affleck), Wonder Woman (Gal Gadot), Flash (Ezra Miller), Aquaman (Jason Momoa) ve Cyborg (Ray Fisher)’u bir arada göreceğimiz filmden yayınlanan bu fragmanla birlikte oldukça heyecanlandım. Arka planda White Stripes’tan Icky Thump’ın çaldığı muhteşem fragmanın yıldızı da Flash’i canlandıran Ezra Miller olmuş bana göre, filmde en merak ettiğim karakterlerden biri o artık sanırım. Bu fragmanla da bir önceki gibi heyecanlandıysanız tıpkı benim gibi bu filmin vizyon tarihi de sizi üzebilir biraz. Bu film için daha da fazla beklememiz gerekecek çünkü vizyon tarihi 17 Kasım 2017.



Bir sene kadar beklememiz gereken bu filmlerden müthiş fragmanlar yayınlanmış olabilir ancak iki haftadan yakın olan bir film için de müthiş bir fragman yayınlandı. Tahmin edersiniz ki bu film Suicide Squad, gerçi bunun için de az beklememiştik aslında geçen sene Comic Con’da ilk fragmanı yayınlanmıştı. Muhteşem soundtrack listesiyle şimdiden beni kendine hayran bırakan filmden yayınlanan bu son fragman da diğerleri gibi harika olmuş. Çok uzun zamandır yayınlanan tüm o fragmanların ve tanıtım videolarının ardından artık net olarak söyleyebilirim ki en merak ettiğim karakter Margot Robbie’nin Harley Quinn’i kesinlikle, Jared Leto’nun Joker’ını da çok merak etsem bile. Harley daha heyecan verici geliyor bana en azından şimdilik. İşin iyi yanı 12 Ağustos’ta filmi izleyince ikisinin de nasıl olduklarını öğreneceğiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder