27 Temmuz 2016 Çarşamba

Film/Haber: La La Land’den Büyüleyici Bir Fragman Yayınlandı!


2014’ün en heyecan verici filmlerinden biri olan Whiplash’in yazarı ve yönetmeni olan Damien Chazelle’in bir sonraki filmini uzun zamandır heyecanla bekliyordum. Başrollerinde Emma Stone ile Ryan Gosling olduğu müzikal-komedi türündeki La La Land'den uzun bir bekleyişin sonunda geçen hafta ilk fragman yayınlandı ve ben hepten heyecanlandım çünkü tam anlamıyla harika görünüyor. İnanın ki bu müthiş fragmanı izlediğinizde sizin de gününüz de güzelleşecektir, hele ki müzikal seven biriyseniz.

Ustalıkla oluşturulmuş, çokça övülmüş ve son yılların en etkileyici işlerinden biri olan Whiplash’te Damien Chazelle, müzikal mükemmeliyetini ve öğrenci-öğretmen ilişkisini olabilecek en zekice ve etkileyici şekilde işlemişti. Film basit görünen bir konuya sahip olsa da sonuç olarak ortaya sinemasal açıdan hiçbir eksiği olmayan bir film çıkmıştı. J.K. Simmons’a Oscar kazandırmayı da başaran bu müthiş filmin ardından Chazelle, yeni projesinde de (doğal olarak) yıldız isimlere sahipti: Ryan Gosling ve Emma Stone (ki bundan da önce de bahsetmiştim zaten). Ben bu ikiliyi çok severim ki bu film de birlikte rol aldıkları üçüncü film olacak. Daha önce Crazy, Stupid, Love ve Gangsters Squad’da beraber oynamışlardı.


La La Land, konu olarak Los Angeles’ta aktris olmaya çalışan Mia ile bir jazz piyanisti olan Sebastian’ın ilişkisine odaklanıyor. Filmde ana karakterleri canlandıran olan Ryan Gosling ve Emma Stone’a bir de Whiplash’deki performansıyla herkesi kendine hayran bırakan ve alınmadık ödül bırakmayan J.K. Simmons eşlik ediyor. Bu da aslında filmin pek şaşırtıcı olmayan ve oldukça heyecan verici olan bir başka noktasıydı.


Fragmandan da görüldüğü kadarıyla La La Land müzikleriyle işitsel olarak, sinematografisiyle de görsel olarak ayaklarımızı yerden kesecek bir film olacak. Whiplash'in hem fragmanında hem de filmde olan gerilim duygusu burada yerini çok daha büyüleyici ve saf bir şeye bırakmış sanki. Özellikle müzikal hayranlarının ayaklarını yerden kesebilecek bir yapım gibi görünüyor. Ben tam olarak bayıldım, bakalım siz de benim kadar sevecek misiniz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder