24 Temmuz 2016 Pazar

Haftanın Şarkıları | 18 – 24 Temmuz 2016


Bu haftaki listemde beni son dönemde mutlu eden ve biraz da eğlenceli şarkılara yer vermeye çalıştım. Umarım bu şarkılar sizin de kendinizi iyi hissetmenizi ve biraz mutlu olmanızı sağlar.

Joss StoneLove Me

Bu haftamın en önemli olayı Joss Stone konseriydi. Gerçekten çok güzel ve herkesi mutlu edebilecek bir konser verip beni kendine hayran bıraktı Joss. Canlı izlenmesi gereken isimler listesi yapsam başa koyabileceğim bir isim oldu bir anda. Hiç bu kadar pozitif bir enerjiye sahip, bu kadar samimi, tatlı ve eğlenceli birini canlı izlememiştim sanırım. Hareketleri, konuşması, dansları, gülümsemesi ve tabii ki de inanılmaz güzel sesi ile beni kendine hayran bıraktı. Özellikle de son albümünde yer verdiği reggea tonu olan şarkıları çok güzeldi. Onlardan biri de bu güzel şarkı işte. Şarkının canlı performans videosunu sizinle de paylaşmak istedim ki siz de ne kadar tatlı olduğunu görebilin. Ben bu videoyu bile birkaç kez izledim mesela.


Meghan TrainorMe Too

Son zamanda denk geldiğim şarkılar çok hareketli şarkılardı diyemem ancak geçen hafta Youtube bu şarkıya denk geldim ve özellikle müziğini çok sevdim. Son dönemde karşılaştığım en eğlenceli şarkılardan biri bu sanırım. Şarkı All About That Bass’le tanıdığımız Meghan Trainor’ın bu sene çıkardığı ikinci albümünden yayınlanan son single ve benim bu hafta en çok dinlediğim şarkılardan biri oldu, neden bilmiyorum ama çok sevdim.


Ariana GrandeInto You

Ariana Grande’nin son albümü çıkalı birkaç ay olmuş olsa da ben bu şarkısını ilk defa geçen hafta dinledim ve bir haftadır sürekli dinliyorum. Her dinlediğimde ise keyfim yerine geliyor ve mutlu oluyorum. Müziği, sözleri yani kısacası her şeyiyle bana göre Ariana Grande’nin en iyi şarkılarından biri olmuş ve senenin de en güzel şarkılarından biri bence.


Twenty One PilotsStressed Out

Bu şarkı da sürekli televizyonda müzik kanallarında karşıma çıkan bir şarkı, gerçi bunu daha önce de duymuştum ancak bu hafta çok görmemle birlikte aklıma takıldı. Çok eğlenceli bir havası var. Bu şarkının bulunduğu albüm Blurryface’de bunun gibi bir sürü güzel şarkı daha var eğer bunu beğendiyseniz o albümü de dinlemenizi öneririm.


Calvin HarrisHype ft. Dizzee Rascal

Calvin Harris’in bu sene Rihanna ile işbirliği yaptığı ve çok ses getiren This Is What You Came For’dan sonra çıkardığı Hype da tam bir dans şarkısı. Son dönemde sevdiğim DJ olarak sadece Calvin Harris kaldı çünkü her seferinde biraz daha farklı şeyler ortaya çıkarabiliyor ve çok eğlenceli bir müziğe sahip olan bu şarkısını da sevdim diyebilirim.


Katy PerryRise

Katy Perry uzun bir aranın ardından yeni şarkısı Rise’i yayınladı ancak bu şarkı yeni albümünün bir şarkısı olmak yerine 2016 Rio Olimpiyatları’nda kullanılacak. Ben bu şarkıya bayıldım özellikle de mesajını çok sevdim. Bence tam bir olimpiyat şarkısı olmuş müthiş sözleri ve arka plandan yavaş yavaş yükselen müziği ile birlikte, olimpiyat şarkıları arasında ise son yılların en güzellerinden biri olmuş. Şarkı için hazırlanan ve olimpiyat döneminde kullanılacak video da bir o kadar güzel. Bu şarkı ve videoyu izleyince olimpiyatlar için daha da heyecanlandım.


SiaUnstoppable


Olimpiyatlar için şarkı yayınlayan isimlerden bir diğeri de Sia. Gerçi bu şarkı onun son albümünden bir şarkı ancak Gillette’in olimpiyata özel hazırladığı videoda kullanılmış ve çok da mükemmel bir şey çıkmış ortaya. Mutlaka izlemenizi öneririm.


1 yorum: