12 Haziran 2016 Pazar

Haftanın Şarkıları | 6 – 12 Haziran 2016


Bu hafta oldukça çeşitli şeyler dinledim her zamanki gibi ama en çok dinlediğim isim Selena Gomez’di. Bu hafta ben de ondan iki şarkı paylaşmak istedim ve bu nedenle oldukça tatlı da bir liste oldu zaten. İkisinin de ayrı güzellikleri var, dinlemenizi öneririm. Tabii ki dahası da var.

Selena GomezKill Em With Kindness

Şu anda müzik dünyasında bulunan en tatlı sanatçılardan biri olan Selena, benim çok beğenip 2015’in en iyilerinden biri olarak da gördüğüm son albümünden yeni bir şarkı için müzik videosu yayınladı geçen hafta. Şarkının hem melodisi çok güzel hem de sözleri. Verdiği mesaj da oldukça güzel yani zaten şarkının adı Kill Em With Kindness (Onları Kibarlıkla Öldür). Bu tam Selena’ya da uyan bir söz ve klibinde de her zamanki sevimliliğini yansıtmış.


Selena GomezWho Says

Bu da yine çok güzel sözleri ve melodisi olan bir şarkısı Selena’nın, ayrıca bu hafta en çok aklıma takılan şarkı oldu. Daha 16 yaşındayken yazdığı bu şarkı her dinlendiğinde size motivasyon sağlayacak ve yapamazsın denilen şeyleri yapabileceğinizi bunun için de sadece kendinizle barışık olup kendinize inanmanızın yeteceğini hissettirecektir. En azından bana bunu hissettiriyor ki zaten çok da doğrudur bu bence. Siz de dinleyin bakalım ne düşüneceksiniz?


Patti SmithSmells Like Teen Spirit

Ay sonunda ülkemizde ilk konserini verecek yaşayan efsane Patti Smith de bu hafta en çok dinlediklerim arasındaydı. Bir sürü müthiş şarkısı var tabii ki ama içlerinde beni en etkileyenlerden biri Smells Like Teen Spirit cover’ı. Bu şarkı zaten bence tüm zamanların en güzel şarkılarından biridir ve Patti Smith’in cover’ı da en iyisi olabilir bence. Şarkının yer aldığı albümün adı ise Twelve. Bu tamamen başka şarkıların cover’larından oluşan bir albüm ve gerçekten çok güzel şarkıların harika cover’ları var albümde. Albüme de bir göz atmanızı öneririm.


Red Hot Chili PeppersDark Necessities

En sevdiğim gruplardan biri olan Red Hot Chili Peppers’ın yeni albümü birkaç gün içinde çıkacak, ben de heyecanla bekliyorum tabii ki. Albümden yayınlanan ilk şarkı ise Dark Necessities’ti ve ben oldukça sevdim bu şarkıyı. Melodisi çok güzel, tam Red Hot Chili Peppers havası var gibi.


Iggy PopBreak Into Your Heart

Senenin başında Iggy Pop da yeni albümünü çıkardı. Queens of the Stone Age’den Dean Fertita ve Arctic Monkeys’den Matt Helders ile birlikte çalışarak çıkardığı bu albümde ilk şarkı olarak yer alan Break Into Your Heart aylar önce ilk duyduğumdan beri neredeyse hep aklımda olan bir şarkı, albümün de en güzel şarkılarından biri zaten.


Billy IdolWhite Wedding

Bu şarkıyla ilk kez yıllar önce Rock Band oynarken tanışmıştım, iyi ki de tanışmışım. İlk duyduğum Billy Idol şarkısı olsa ve bunun üzerine birçok şarkısını da dinlemiş olsam da yine de hala en iyisinin bu olduğunu düşünüyorum. Bana hep klasiklerden biri gibi gelen bu güzel şarkıyı sizin de dinlemenizi öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder