20 Haziran 2016 Pazartesi

Haftanın Şarkıları | 13 – 19 Haziran 2016


Haftamın büyük bir kısmı dizi ve film izlemekle geçti. İzlemek isteyip de bir türlü zaman bulamadığım bir sürü film vardı ve sonunda onları izleyebildim. Sinemada çok zaman geçirdim diyebilirim yani ama bir diğer önemli olay da en sevdiğim dizilerden biri olan Orange is the New Black’in yeni sezonunun çıkması oldu. Tüm izlediğim dizi ve filmler bu haftaki listemi de etkiledi ve onların şarkılarını da koydum listeme. Bunlara ek olarak çok güzel yeni şarkılar da keşfettim ama yani çok güzel bir haftaydı diyebilirim.

Regina SpektorYou’ve Got Time

En sevdiğim dizilerden biri Orange is the New Black’in açılış şarkısı olan bu şarkıyı da en sevdiğim tema şarkıları arasında gösterebilirim. Bu haftanın benim için en güzel olaylarından biri de dizini aylardır heyecanla beklediğim 4. sezonun çıkmış olmasıydı. Cuma günü sezonun tüm bölümleri yayınlanmıştı ve ben de hafta sonu içinde her şeyin olduğu bu muhteşem sezonun hepsini izledim. Dizi bu sezonla daha da müthiş ve heyecanlı bir hale geldi diyebilirim. Müthiş şarkısı da belki de haftamı en iyi anlatan şarkı zaten.


ShakiraTry Everything

Bu sene en merak ettiğim filmlerden biri de Disney yapımı bir animasyon olan Zootopia’ydı ki bunu da sonunda izleyebildim. Özgün bir senaryoya sahip olan Zootopia gerçekten çok muhteşem bir animasyon olmuş. Sadece Disney’in değil son yılların en iyi animasyonlarından biri kesinlikle. Filmin şarkısı Try Everything ise filmdeki birçok güzel şeyden sadece biriydi. Gerçekten çok güzel ve akılda kalıcı bir şarkı olmuş. Ayrıca Shakira’nın da son yıllarda çıkardığı en iyi şarkı bence. Şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim tabi filmi izlemenizi de.


Eurythmics Sweet Dreams (Are Made Of This)

Bu şarkı da yine bu hafta izlediğim bir film sayesinde aklıma takılmıştı. Şarkıyı uzun bir sürenin ardından bu hafta izlediğim ilk film olan X-Men: Apocalypse’te duydum ve bu da uzun süre aklıma takıldı. Şarkının bu kadar etkili olmasının nedeni ise filmin en müthiş sahnesinde kullanılmış olmasıydı. Bu sahne Quicksilver’ın serinin bir önceki filmi X-Men: Days of Future Past’teki müthiş sahnesine benzer olan hatta ondan da müthiş olan bir ağır çekim sahneydi. Şarkı da sahneye çok güzel bir hava katmıştı.


AURORAConqueror

Bu hafta keşfettiklerimin ilki AURORA’ydı. İlk dinlediğim şarkısı da en güzel şarkılarından biri olan Conqueror’dı ve onu paylaşmak istedim. Bu şarkı Norveçli şarkıcının bu sene çıkardığı ilk albümünden bir şarkı ama daha önce çıkardığı bir de EP var sanırım. Hem EP’sini hem de albümünü genel olarak beğendim ben, sanırım AURORA da daha erken keşfetmediğime üzüleceğim şarkıcılardan biri olacak. Çok güzel şarkıları var gerçekten hem bunu hem de diğer şarkılarını bir dinleyin derim.


Luke ElliotLet It Rain On Me

Bu şarkıyı da bu hafta radyoda duymuştum. Çok sakin bir havası var hatta adı aklıma gelmese de sevdiğim bir şarkıya da benzettim. Oldukça güzel bir şarkı, dinlemenizi tavsiye ederim.


Richard AshcroftThis Is How It Feels

Bu da yine ilk kez radyoda duyup sevdiğim bir şarkı oldu, bu hafta birkaç kez radyoda karşıma çıktı. Çok akılda kalıcı bir şarkı oldu benim için ve güzel bir de melodisi var. Bu sene çıkan güzel şarkılardan biri.


Beastie Boys Intergalactic

Beastie Boys’tan oldukça eğlenceli bir şarkı ile de listemi bitireyim dedim, bu şarkı da bu hafta en çok dinlediklerimin arasındaydı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder