11 Haziran 2016 Cumartesi

Cumartesi Şarkısı | 4 - 11 Haziran 2016



Alice Cooper - School's Out
Gerekenden ve istenenden çok daha uzun süren bir dönemin ve sürünme sürecinin ardından bahar dönemini sonunda kapattık. Her taraf romantik komedi filmi pembesine bürünmüşken ben de dedim ki bu haftaki listeme bir başka kliş- ehm, klasikle  başlayayım. En azından yaz okuluna kadar bu şarkıyı söyleyerek dolanmayı planlıyorum.

---


AURORA - Murder Song (5, 4, 3, 2, 1)
Alice Cooper'dan hemen sonra dinlenecek türden bir şarkı sayılmaz aslında; ama bu şarkıyı eklememek bütün haftama hakaret olurdu. Stüdyo versiyonunu pek beğenmedim; ama akustik versiyonunun bambaşka, ilk dinleyişimden beri tam olarak çıkamadığım bir etkisi var üzerimde. Doğru ruh haline girdiğimde tüm albümü dinleyeceğim.

--

Blink-182 - Rabbit Hole
Araya giren onca yıldan sonra 2011'de albüm çıkardıklarında dönüşlerinin gerçek ve kalıcı olduğuna inanmamıştım, hatta yeni albüm söylentilerine inanmamıştım bile; ama bu temmuzda çıkacak olan albümlerinden yayınladıkları single'lar söylediklerimi olacak en güzel şekilde yutturdu bana, özellikle de Rabbit Hole. An itibariyle yeni albüm için bayağı heyecanlıyım. (Merak edenler için albümün adı California, çıkış tarihi 1 Temmuz olacak)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder