5 Haziran 2016 Pazar

Bu Hafta | 30 Mayıs - 5 Haziran 2016

Ne Okudum?
Bu hafta kitap yönünden oldukça hareketsiz bir hafta geçirdim. Haftanın başında okuduğum Captain America: Steve Rogers #1 sayısının etkileri geçti; ama kendimi yeniden çizgi romanlara verebilecek kadar değil. Onun yerine kitaplara başlayıp başlayıp yarım bırakma evreme geri döndüm. Şu ana kadar yarım bıraktığım en güzel kitap Level Up Your Life, bitirince/bitirirsem daha detaylı bahsederim.







Ne İzledim?
Diğer yandan bu hafta ilgimi farklı bir türe yöneltip (daha doğrusu tembelliğin doruklarında gezip) kendimi filmlere verdim, yedi günde birbirinden alakasız yedi film izledim: Oturup tamamını izlemeyi çok uzun zamandır istediğim Iron Man (2008) ve Iron Man 2 (2010), Ricky Gervais imzalı (ve doğal olarak komedi türünde) Netflix filmi Special Correspondents (2016), tamamını sırıtarak izlediğim, diğerlerinin yanında nispeten kısa kalan romantik komedi Man Up (2015) ve izlediğime fazlasıyla pişman olduğum Never Let Go (2015). Diğer ikisini hatırlamıyorum bile, muhtemelen bir noktadan sonra beynim aşırı ısınıp kaydetmeyi bıraktı.





Ne Dinledim?
Bu haftanın Cumartesi Şarkısı eksikliğinden de anlaşılabileceği üzere, bu hafta müzik dünyasından bir parça uzak kaldım. Haftaya sınavların da tam olarak bitmesiyle birlikte kendimi müzikte boğmayı planlıyorum. Az kaldı.

1 yorum:

  1. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 3.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707


    YanıtlaSil