24 Mayıs 2016 Salı

Müzik: Mağaradan Çıkıyorum Edition

Sınav dönemi girince müzik de dahil olmak üzere neredeyse her şey, haliyle cumartesi şarkıları da arka plana atıldı. Normalde sınavlarımın ağırlığı biraz azaldıktan sonra biriken yeni müziklerimi toplu halde dinleyip bir Cumartesi Şarkısı yazısı yazmak istiyordum; ama dayanamayıp ne var ne yok, bir göz atayım dedim ve çok sevimli, bu yazıyı bugün yazmalıyım dedirten bir sürprizle karşılaştım:


Skillet - Feel Invincible

Geçtiğimiz yılın başlarından beri konuşulan yeni Skillet albümünün (Unleashed, 5 Ağustos'ta geliyor) ilk gerçek kanıtı, eşittir yeni single 20 Mayıs'ta yayınlanmış. Neyse ki ben yalnızca iki gün gecikmeli öğrendim, öğrendiğimden beri de en çok dinlediğim şarkılar arasında. Neden tek tekrarda değil? Çünkü:


 

Switchfoot - Float
Bu şarkıyı bulduğumda kendimi mağaradan yeni çıkmışım gibi hissettim; her şey bir yana, yeni bir Switchfoot albümünün yolda olduğundan bile haberim yokken iki single'la birden karşılaşmak beklenmedik oldu. Her ne kadar diğer single'ı (Live it Well) pek sevmemiş olsam da bunun genel havası hoşuma gitti, yeni albümün tonu bunun gibi olacaksa önümüzde keyifli bir Switchfoot albümü var demektir.

---


Sick Puppies - Black & Blue
Sick Puppies'den dinlemeye değer bir albüm daha (Fury) gelmiş yine ben bakmazken. Doğrusu bu kez bakmamam biraz kasıtlıydı, Shimon Moore gittikten sonra neyin ne kadar değişeceğinden bir hayli korkuyordum; ama dinleme fırsatı bulabildiğim birkaç şarkıya bakacak olursam sonuç güzel olmuş bence. Yakınlarda tüm albümü oturup dinlemek istiyorum.


---

Son olarak, şunun klibi izlenmeli:


The Avett Brothers - Ain't No Man
Aslında bunu en başa koymalıydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder