15 Mayıs 2016 Pazar

Haftanın Şarkıları | 9 – 15 Mayıs 2016


Çok yoğun bir hafta geçirsem de tabii ki müziksiz olmazdı. Ancak bu haftanın yoğunluğunda bana en iyi gelen müzik türü hip hop oldu, listemde de bunun etkileri biraz var sanki. Siz de yoğun ve sıkıntılı bir hafta geçirdiyseniz/geçiriyorsanız bu listemin sizi de neşelendirebileceğini ve mutlu edebileceğine inanıyorum.

Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop ft. WANZ

Çıktığı dönemin en popüler şarkılarından biriydi Thrift Shop. Her dinlediğimde beni neşelendirmeyi başaran şarkılardan da biridir aslında. Hemen dile dolanan bir şarkı ve oldukça güzel bir melodisi de var. Hadi bakalım, siz de dinleyin. Bence sizi de neşelendirecektir.


Kanye WestHomecoming (ft. Chris Martin)

Chris Martin ve piyanosunun Kanye West’e eşlik ettiği bu şarkı da en iyi hip hop şarkılarından biri bence. Müthiş bir melodisi var. Bu hafta Kanye West’i çok dinledim ve fark ettim ki şimdi eskisi gibi değil pek. Yani ben eski şarkılarının çok severdim, bu şarkı o güzel şarkılardan biri mesela. Klibi de oldukça sade ve güzel görünüyor.


MadonnaHung Up

Eski halini özlediğim sanatçılardan biri de Madonna mesela. Popun kraliçesi olarak görebileceğimiz ve bir sürü kişi üzerinde de önemli etki bırakan Madonna artık o eski etkiyi yaratamıyor gibi, eskiden ne yapsa olay olurdu. Bu şarkının çıktığı dönem ise bana göre Madonna’nın en sevdiğim dönemlerinden biriydi. Zaten şarkı da en sevdiğim Madonna şarkılarından biri. Sizce de bu şarkı en iyilerinden biri değil mi?


DNCECake by the Ocean

Joe Jonas, Jack Lawless, Cole Whittle ve JinJoo Lee’nin oluşturduğu DNCE isimli grubun çıkış şarkısıydı Cake by the Ocean. Bu şarkının da çok, çok güzel bir melodisi var ve tam anlamıyla bir yaz şarkısı bence.


Manu Chao –  Bongo Bong

Fransızca, İngilizce, İtalyanca ve İspanyolca da dahil olmak üzere birçok dilde şarkısı olan Manu Chao kesinlikle dinlemeniz gereken şarkıcılardan biri. Chao’nun Clandestino isimli müthiş albümü herkesin mutlaka dinlemesi gereken albümlerden biri bence. Albümün en güzel şarkılarından biri de Bongo Bong. Hemen aklınıza takılacak ve kolay kolay aklınızdan çıkmayacak oldukça neşeli bir şarkı.


Mark RonsonUptown Funk ft. Bruno Mars

Bruno Mars ile Mark Ronson’ı buluşturan bu müthiş şarkıyı duymamış olma ihtimaliniz yoktur diye tahmin ediyorum. Geçen yazın hit şarkılarından biri olan Uptown Funk tüm zamanların en eğlenceli şarkılarından biri bence. Anında insanı mutlu etme etkisi var.


Maroon 5Sugar

Sugar, Maroon 5’in son yıllarda çıkardığı en güzel şarkılarından biri bence. Klibi de şarkının kendisi gibi güzel. Grubun üyeleri LA’taki bir sürü düğüne sürpriz bir şekilde gidip sahne alıyorlar. Ortaya oldukça eğlenceli görüntüler çıkmıştı.


SokoTemporary Mood Swings

Eğer listelerimi az da olsa takip ediyorsanız Soko’yu sevdiğimi de fark etmişsinizdir. Bu hafta bir şarkısını daha paylaşayım dedim çünkü neredeyse her gün dinlediğim bir şarkı oldu bu şarkı ve en eğlenceli Soko şarkılarından biri de zaten. Dinleyin derim.


AdeleMy Same


Listemin kapanışını ise favori Adele şarkılarımdan biriyle yapacağım. Bu şarkı daha ilk saniyesinde sevdiğim müthiş bir şarkıydı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder