23 Mayıs 2016 Pazartesi

Haftanın Şarkıları | 16 – 22 Mayıs 2016


Bu hafta sakin şarkılardan oluşan bir listem var, genellikle çok yorucu olmayan, sakin veya hafif hareketli diyebileceğim şarkılar dinledim. Yani eğer yorucu olmayan, sakin bir şeyler dinlemek isterseniz bu liste size göre olabilir. Ayrıca listem aslında çoğunlukla bu hafta yayınlanan yeni şarkılardan da oluşuyor yani eğer ne çıkmış diye merak ediyorsanız bir bakın derim.

AdeleSend My Love (To Your New Lover)

Adele geçen senenin sonunda çıkardığı yeni albümü 25’ten yeni bir şarkı ve şarkının klibini yayınladı, hem de benim albümdeki en sevdiğim şarkı olan Send My Love (To Your New Lover)’ı. Albümün belki de en hareketli diyebileceğimiz şarkısı olan bu şarkı sizin de içinizi kıpır kıpır edecektir diye düşünüyorum. Açılışındaki gitar melodisi mükemmel mesela, duyduğum anda bayılmıştım. Şarkının klibi de oldukça güzel olmuş. İzleyin, dinleyin ve dinletin derim.


Alabama ShakesFuture People

Alabama Shakes geçen senenin en başarılı gruplarından biriydi bence. Geçen sene çıkan Sound & Color isimli albümleri ile 3 Grammy de kazandılar zaten. Oldukça güzel bir albüm, farklı bir tarzları var. Bence dinlemeniz gereken gruplar arasına Alabama Shakes’i kesinlikle almalısınız. Grubun bu albümünün en iyilerinden biri olan Grammy ödüllü şarkısı Don’t Wanna Fight’i zaten duymuş olabilirsiniz diye düşünüyorum. Eğer duymadıysanız ona da bir bakın derim. Ama benim paylaştığım bu şarkı da albümün güzel şarkılarından biri ve oldukça sakin bir havası varmış geliyor bana hep.


The Last Shadow Puppets­ – Miracle Aligner

Alex Turner ve Miles Kane’li The Last Shadow Puppets­ da bu hafta klibi ile birlikte yeni bir şarkı yayınladı. Yavaş yavaş bu seneki favori albümüm olarak görmeye başladığım Everything That You’ve Come To Expect’teki en iyi şarkılarından biri olan Miracle Aligner’ın klibinde dans eden ikili ise tam anlamıyla bromance’in dibine vuruyorlar diyebilirim.


alt-JBreezeblocks

Geçen sene İstanbul’a geldiği için canlı izleme şansı bulduğum ve buna hala da çok sevindiğim alt-J’in de en, en güzel şarkısını paylaşmamın zamanı gelmişti diye düşündüm. Son gittiğim konser olma özelliği de taşıyan alt-J konseri en sevdiğim konserlerden de biriydi. Farklı ve özel bir şeyler dinlemek istiyorsanız size önerebileceğim grupların da başında geliyor alt-J. Dinleyin bakalım siz de sevecek misiniz bu müthiş şarkıyı. Bu arada küçük bir de not açayım: Marvel’in son harikası Captain America: Civil War’da en sevdiğim sahnelerden birinde alt-J’in çok sevdiğim bir şarkısı (Left Hands Free) çalınmış ve beni çok mutlu etmişti.


ColdplayUp&Up

Bu hafta klip yayınlayan grupların arasında Coldplay de vardı. E bunu da paylaşmamak olmazdı tabi. Bu klip de albümden çıkan diğer şarkıların klipleri gibi oldukça renkli ve güzel olmuş. Şarkı zaten güzel, söylemeye bile gerek yok.


One RepublicWherever I Go


Uzun bir aranın ardından One Republic’ten de yeni bir şarkı geldi. Wherever I Go isimli şarkı grubun 4. albümünün çıkış şarkısı oldu. Ben şarkıyı sevdim, albümü de merak ediyorum. Ancak albüm ne zaman geliyor bilmiyorum, o zamana kadar bu şarkıyı dinleyebiliriz en azından. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder