8 Mayıs 2016 Pazar

Haftanın Şarkıları | 1 – 8 Mayıs 2016


Benim için haftanın en güzel olaylarından biri herhalde Justin Timberlake’in yeni şarkısını yayınlaması oldu. Cuma günü yayınlanan bu müthiş şarkı şimdiden favorilerim arasına girdi bile. Bu haftaki listem ise oldukça ilginç bir liste oldu diyebilirim ve bu şarkıları bir arada görebileceğiniz başka bir liste olmadığına da emin olabilirsiniz. Birçok yeni şarkıdan oluşan bu listem oldukça eğlenceli de oldu bence. Tüm şarkılara bakmanızı öneririm. Aslında bu hafta en çok dinlediğim albümlerden biri Beyonce’nin oldukça beğenilen son albümü oldu ancak albüm şimdilik sadece Tidal’da olduğu için ondan bir şarkı paylaşamadım. Yine de eğer sizin Tidal hesabınız varsa bir an önce dinleyin derim. Müthiş bir albüm olmuş çünkü.

Justin Timberlake Can’t Stop the Feeling

İlk olarak tabii ki de son favori şarkımdan başlayalım. JT’nin 2013 yılından beri çıkardığı ilk şarkı olma niteliğine sahip olan Can’t Stop the Feeling son zamanlarda duyabileceğiniz en eğlenceli, neşeli ve mutluluk verici şarkı kesinlikle. 2 gün önce çıkmış olsa da ben şimdiden birçok kez dinledim bile ve her dinlediğimde dans edesim geliyor ki ben gibi dans etmeyi pek sevmeyen bir insanımdır. JT’nin seslendirme kadrosunda bulunduğu animasyon filmi Trolls için yazdığı bu şarkıya tek kelimeyle bayıldım. Hemen dinleyin, bakalım siz de benim kadar sevecek misiniz? Şarkının ünlülerle dolu klibi de kendisi kadar eğlenceli.


Calvin HarrisThis Is What You Came For (feat. Rihanna)

Son zamanların en beklenen şarkılarından biri olan This Is What You Came For geçen hafta çıkmıştı. İkilinin diğer şarkıları gibi güzel aslında ama en iyi de değil bence.


RooneyWhy? (feat. Soko)

İşte bu şarkı da uzun zamandır merak ettiğim bir şarkıydı. Tabii ki Soko faktöründen dolayıydı merakım. Birkaç hafta önce Late Night with Seth Meyers’ta Rooney ile Soko bu şarkıyı seslendirmişlerdi ancak ben bu hafta dinleyebildim tamamını ve çok da sevdim.


Taylor SwiftNew Romantics

Taylor Swift’in 3 Grammy ödüllü albümünden yayınlanan son single’dı bu da. Albümün en iyi şarkılarından biri bence. Yayınlanan klip ise tamamen hayranlara adanmış güzel bir klip.


GrimesFlesh Without Blood

2015’in en iyi albümleri listemde yer alan Art Angels’tan da bir şarkı paylaşayım dedim, bu hafta en çok şarkılar albümdendi hep. Bu şarkı da albümün en iyi şarkılarından biriydi.


Florence + The MachineNo Light, No Light

Her hafta olduğu gibi bu hafta da en çok dinlediklerimin başında Florence + The Machine var. Bu hafta takıldığım Florence + The Machine şarkısı ise No Light, No Light oldu. Eğer Florence Welch’in inanılmaz vokal yeteneklerine şahit olmak isterseniz sonuna kadar dinleyin derim.  


KasabianWhere Did All The Love Go

Kasabian’dan kesinlikle dinlemeniz gereken çok güzel bir şarkı.


BlossomsAt Most A Kiss

Radyo Eksen sayesinde keşfettiğim gruplardan biri olan Blossoms’ın son şarkılarından biri. Bu sene çıkan şarkılar arasında en sevdiklerimden biri oldu.


Jr JrGone

Bu ise Spotify’da keşfettiğim oldukça güzel bir şarkı. İlginç de bir klibi var.


Jamie xxI Know There’s Gonna Be Good Times

Geçen senenin en çok konuşulan albümlerinden biri olan In Colour’ın en güzel şarkısı. 



1 yorum: