30 Mayıs 2016 Pazartesi

Çizgi Roman/İnceleme: Captain America: Steve Rogers #1


Captain America: Steve Rogers #1
Nick Spencer (Yazar)
Jesus Saiz (Çizer)

Orijinal Basım Tarihi: 25 Mayıs 2016
Çeviri Basım Tarihi: -
Yayınevi: -

Goodreads Puanı: 2.57/5 (118 oy)
Benim Puanım: 0/5








Bir şekilde bu zamana kadar spoiler yememeyi başardıysanız, bu yazı denk gelebileceğiniz maksimum miktarda spoiler içerir.



Tanıştırayım: Captain America'nın yaratıldığı andan itibaren savunduğu her şeye karşı getiren çizgi roman serisi: Captain America: Steve Rogers. Aynı zamanda bu kadar yeni olmasına rağmen kitleleri ayağa kaldırmayı başaran az sayıda çizgi roman sayısından biri olmaya da hak kazandı, tebrikler.

Çizgi romanı okumadığı halde spoiler yemeyi göz alıp gelen kitledenseniz hemen boşlukları doldurayım: Bu sayıda öğrendiğimiz üzere Steve Rogers başından beri Hydra üyesiymiş. Elimde belgeler var:



Tahmin ettiğim (daha ziyade umduğum) kadarıyla bu sırf çizgi romana mümkün olan en fazla dikkati çekmek için yapılmış bir pazarlama yöntemi ve bu ilerleyen sayılarda ortaya çıkacak; ama yine de şüpheci bir tarafım yok değil. İki koşulda da Cap hayranları (ve benim durumumda, hayran olmayanlar da) olarak bu yeni olay karşısında tümüyle hayal kırıklığına uğramış durumdayız. Başta yalnızca kalkanı görüp değiştiği için üzülmüştüm ama kapağı açınca işler çok daha olumsuz yönlerde değişti.

Bununla birlikte, hikayenin ötesinde, çizim ve yazım kısımları da kötüydü, haliyle genele bakıp en azından şu kısmı iyiydi de diyemiyorum. Belki de bu noktada sorun hikayeden dolayı ön yargılı yaklaşıyor olmamdır, bu ihtimali de tamamen yok sayamıyorum; ama pek sanmıyorum.

Özetle, olumsuz anlamda ilginç bir çizgi romandı. Sonraki sayılarda olayı nasıl kıvıracaklarını görmeyi bekliyorum; çünkü bu bir şekilde kıvrılmazsa hayal kırıklığımız üstel şekilde artacak gibi duruyor. Bir dahaki sayı 29 Haziran'da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder