21 Mart 2016 Pazartesi

Özel Bir Liste | 21 Mart 2016


Bu hafta Pazar günü paylaşacağım şarkı listesini paylaşamadım. Ancak bugün özel bir anlamı olan bir şarkı listesi paylaşmak istiyorum. En yakın arkadaşlarımdan birinin doğum günü bugün ve ben birazcık unutmuş olabilirim bunu. Bahsettiğim kişi ise İlk Taslak alemi olarak çok iyi tanıdığınız, bu blogu beraber kurduğum Melek. Filmlerde çokça gördüğümüz bir şeyi yaparak ben de bu özel günde bir şarkı listesi hazırlamak istedi. Listede öncelikle arkadaşlıkla ilgili birkaç şarkı var (hepsi de çok sevimli ve güzel şarkılar). Ancak listenin tamamını da böyle yapmak istemedim, çok sevdiğim birkaç şarkıyı da ekledim. Umarım listemi seversiniz. (Başta tabii ki Melek olmak üzere)


Doğum günün kutlu olsun. İyi ki varsın, iyi ki bu bloğu kurmuşuz da bu listeyi paylaşabiliyorum :)


Randy NewmanYou’ve Got A Friend In Me
Arkadaş denince aklıma ilk gelen şarkı budur kesinlikle.


The RembrandtsI’ll Be There For You
Tabii ki de tüm zamanların en iyi dizilerinden biri olan ve net bir şekilde en iyi arkadaş grubunun olduğu dizi olan Friends’in unutulmaz tema şarkısı var. Her duyduğumda hala mutlu oluyorum ve ayrıca tüm zamanların en iyi tema şarkılarından biri bence.


The White StripesWe’re Going To Be Friends
Son yılların en yetenekli müzisyenlerinden biri olan Jack White’in The White Stripes’ından bu şarkı da çok uydu gibi bugüne.


Bruno MarsCount On Me
Bu şarkı da tam BFF’e adamalıktı mesela.


The BeatlesOb-La-Di, Ob-La-Da
Neden mi çünkü tüm zamanların en neşeli ve sevimli şarkılarından biri bence ve benim amacıma tam anlamıyla uyuyor.


Regina SpektorYou’ve Got Time
Çokça hakkında konuştuğum ve en sevdiğim dizi olan Orange Is The New Black’in tema şarkısı. En sevdiğim dizi ve tema şarkısı olma konusunda Friends’le başa baş gelir diyelim daha doğrusu. Ama bu şarkıyı duyunca da tıpkı Friends’inki gibi mutlu oluyorum. Bu arada dizide çok güzel arkadaşlıklar da var (tüm karakterler biraz çılgın olsalar da).


Florence + The MachineDelilah
Bu listeyi görünce bir Florence + The Machine şarkısı beklemişsindir diye düşünüyorum. İşte en güzellerinden biri gelsin sana.

Bonus: (Senin bana önerilerinden de olsun dedim.)


The Sweeplings - Drop by Drop

Umarım bu tatlı listemi (gece yarısından önceki bu minik sürprizimi) seversin, bir kere daha doğum günün kutlu olsun. (Bu arada tabii ki de Deadpool!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder