15 Mart 2016 Salı

Müzik/İnceleme: 3 Doors Down - Us and the Night


Us and the Night
3 Doors Down

Çıkış Tarihi: 11 Mart 2016














Us and the Dark, Three Doors Down'ın beş yıllık bir aradan sonra çıkardıkları stüdyo albümleri. Genel bir özet olarak şu kadarını söyleyebilirim, verdikleri araya değmiş.

Albüm başladığı anda dikkat çeken ilk şey ton oldu. Önceki albümden bu yana grup kadrosundaki değişiklikler (en azından benim varsayımıma göre) grubun tonunu da belirgin şekilde etkilemiş, albümün ağırlıklı olarak kulağa neşeli ya da en azından umutlu gelen tonunun altında açıklayamadığım ayrı bir fark var. Grubun önceki albümleri içinde de dikkatimi çeken çeşitli şarkılar olmuştu; ama bu albümde hemen hemen her şarkı kendini farklı bir şekilde belli ediyor, kaçıncı kez dinlersem dinleyeyim, albümün arka plan sesi olarak kaynayıp gitmesine izin veremiyorum. Normalde her şarkısını beğendiğim albümlere güvenmem; ama bu farklı.

Sözünü ettiğim değişikliklere gelirsem, bu albümle birlikte iki büyük değişim var. Birincisi, 1989'dan beri grupla birlikte olan ve ağırlıklı olarak ritim gitar çalan Chris Henderson, 2012'nin ortalarına doğru sağlık nedenleriyle gruptan ayrılan Matt Roberts'ın yerine ana gitara geçti, onun yarattığı boşluğu da Chet Roberts doldurdu. İkincisi, 2013'te gruptan atıldığını öğrendiğimiz Todd Harrell'ın yerini Justin Biltonen aldı. İkisinin adını da grup haberlerinin ötesinde duymamıştım, araştırdığımda müzik kariyerleri hakkında yine pek bir şey bulamadım. Görünüşe göre bu değişikliklerin uzun vadeli etkilerini bekleyip göreceğiz. Her koşulda, ben umutluyum.

Şarkı Listesi:
1. The Broken
2: In the Dark
3. Still Alive
4. Believe It
5. Living in Your Hell
6. Inside of Me
7. I Don't Wanna Know
8. Pieces of Me
9. Love Is a Lie
10. Us and the Night
11. Fell from the Moon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder