15 Şubat 2016 Pazartesi

Müzik/İnceleme - Haber: The Strumbellas - Spirits

Tanıştırayım: Yeni takıntım Spirits, İlk Taslak alemi, İlk Taslak alemi, yeni takıntım Spirits.

Aslında Spirits yeni olmaktan biraz uzak, 21 Ağustos 2015 çıkışlı. Kendisine Spotify'da rastladım; ama artık daha eski albümlerin altında kaldığından mıdır, yoksa benim dikkatsizliğimden midir bilmiyorum, eskiden kalma bir single sandım, hangi albümde olabileceğini keşfetmeye çalışırken grubun 22 Nisan 2016'da çıkacak olan Hope albümünün (bunu da böyle duyurmuş olayım) bir parçası olduğunu keşfettim. An itibariyle heyecanla beklediğim bir başka albüm daha oldu, hayırlı uğurlu olsun.

Aşağıdaki üst video albümün yapımcısı olan Six Shooter Records'ın yayınladığı söz (lyric) videosu, kendisi liste dışıdır (YouTube ya da Google üzerinde arayarak bulamazsınız), aklınızda bulunsun. Ha yok ben klibi istiyorum derseniz o da bir altta; sadece linki verecektim ama bu kadar güzel klip bulmuşum, uğraştırmam. Aklımdayken, buradan da single'ın iTunes sayfasına gidebilirsiniz. Hatta gidin, The Strumbellas daha fazla albüm yapsın. Bütün albümlerini baştan sona dinleyeceğim gibi duruyor.



Söz videosu:


---

Klip:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder