1 Şubat 2016 Pazartesi

Müzik/İnceleme: Cavo - Bridges


Cavo
Bridges

Çıkış Tarihi: 29 Ocak 2016


Spotify | YouTube | iTunes
(Play widget'ı yazının altında. Nihayet keşfettim)











Anlaşılan Cavo benim yaklaşık on ay kadar önce keşfettiğim sevimli gruplardan biriymiş. Sanırım denk geldikleri dönem yüzünden, dün gece Spotify bana bildirim gönderip yeni albümlerinin Spotify'da olduğunu söyleyene kadar varlıklarını komple unutmuştum. Sayfalarına girip baktığımda daha önce dinlediğim albümü (Thick as Thieves) tanıdım; ama grubun kendisiyle olan ilişkimi hatırlayamadım, o yüzden daha önce hiç duymadığım bir grupla tanışır gibi dinledim albümü. O zamandan beri neredeyse kafayı takmış bir şekilde dinliyorum.

Albümde toplam iki tane bayılmadığım şarkı var (1. Nights, henüz nedenini bilmiyorum ve 5. On Your Own, fazla sakin), kalan on şarkıyı kaçıncıya dinlediğimden emin değilim, evde kulaklıklarla gezdiğim lise yıllarıma geri döndüm bir anda. Albümün türü için ne diyebilirim, kimlere önerebilirim bilmiyorum, kategorize etmeye çalıştım ama beceremedim. Spotify sayfasındaki biyografide 'hard-rock kasları ve alt-pop melodilerinin bir karışımı' olarak tanımlanmış ki sanırım en yakın tanım da bu cidden. Özellikle sert bir şeyler dinlemek istiyorsanız önermem, bu pek o ruh haline göre bir albüm değil; ama sakin ve canlı bir sabah geçirmek isteyenler için ilk önerilerimden biri olabilecek bir albüm. Sakin geceler için de oldukça iyi gidiyormuş, test edip onayladım.

Bu arada, albümün kapağı çok sevimli değil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder