12 Şubat 2016 Cuma

Liste: Sevgililer Günü Yaklaşırken...



Çevrenizdeki artan kalp, çiçek böcek, oraya buraya saçılmış, sevgi dolu sözler, indirimler, bir anda göze batmaya başlayan çift sayısı ve internet fark etmenize yardımcı olmadıysa ben söyleyeyim: Sevgililer Günü yaklaşıyor. Fark ettiğim kadarıyla bu güne yaklaşımlar açısından insanlar üçe ayrılıyor: Sevgilisi olanlar, 14 Şubat'a yalnız girip bunu dert edenler ve etmeyenler. Her ne kadar normal zamanlarda üçüncü gruba dahil olsam da reklamların ve çiftlerin bolluğu beni de etkiledi sanırım, saçma sapan bir ruh haline girdim, bu halden çıkmak için de neşeli, "ben her şeyi yaparım, kimseye ihtiyacım yok" temalı bir müzik listesi hazırladım. İster bunu 14 Şubat'ta dondurmanız ve battaniyeniz eşliğinde, ister (benim yapmayı planladığım gibi) el ele tutuşan insan kalabalığının arasından sıyrılarak bir sinemaya (çünkü Deadpool) ulaşmaya çalışırken dinleyin, hepsi için ideal olduğunu umuyorum.

Yazıyı yazmamdan yedi saat sonra gelen ekleme: Beyoncé gibi girl power diye haykıran ya da T-Swift filan gibi özellikle sevmediğim kişileri, ya da genel olarak söz yazarının eski sevgilisine sayıp söven şarkıları hariç tuttuğumuzda geriye çok da fazla şarkı kalmıyormuş. Saatler süren araştırmalar ve dinlenen bayağı bir şarkı sonucu sekiz şarkıda karar kılabildim, önerilere açığım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder