22 Ocak 2016 Cuma

Müzik/İnceleme: Megadeth - Dystopia


Megadeth
Dystopia

Çıkış Tarihi: 22 Ocak 2016

Spotify | YouTube | iTunes













Bu hafta ocak ayı bana ikinci bir güzellik yaptı ve Megadeth, Dystopia adını verdiği 15. stüdyo albümünü çıkardı. Ben bunu tamamen unutmuştum, o yüzden benim için bayağı iyi bir sürpriz oldu bu.

Albümün tamamı ile ilgili yapabileceğim tek bir genel yorum varsa, Megadeth ortaya bayağı sert ve keyifli bir albüm çıkarmış. Şarkıların istisnasız hepsi kendinden emin ve albümün yarı karanlık havasını taşıyor, normalde albümlerde biraz çeşitlilik olmasını severim ama bu sefer bu uyum ve ortak payda albümü çok daha sarsıcı kılmış. Tek şikayetim, bazı şarkıların arada fazla kaynamasıydı; ama albümün geneline bakıldığında o da çok sırıtmadı aslında. Bence muhteşem bir albümdü. 

Bir de, kapaktaki çizim muhteşem olmuş da, sanki yazılar biraz fazla emanet gibi durmuş. Hani albüm adının yazı tipi çok güzel, tam kapağın teması; ama renk kırmızı. Logoyu da beğenemedim ama şimdi rengi iyi, metalik, bir şey desem olmayacak, demesem olmayacak. Bilemedim yani. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder