17 Ocak 2016 Pazar

Bu Hafta | 11 - 17 Ocak 2016


Ne Okudum?
An itibariyle planımın bir gün gerisine düşmüş durumdayım. Sebebi tembellikten başkası değil, son bir aydır oynamayı beklediğim oyunlara giriştim, haliyle kitaplar biraz ikinci planda kaldı. Ha bu hedefimi değiştirmedi, o ayrı.

Bu hafta temelde (incelemesini burada bulabileceğiniz) Monument 14 serisini okuyup bitirdim, onun haricinde geçtiğimiz gece Fall Away serisini okuyup beğendikten sonra yeni kitaplarına şans vermeye karar verdiğim Penelope Douglas'ın Misconduct'ını okudum. Son durumda benim için Fall Away serisinin ilk kitabı ve novellası > Misconduct > diğerleri şu anda, henüz okumadığım Corrupt'tan daha umutlu gibiyim.


Ne İzledim?
Zamanında yarıda bıraktığım Chuck'ın 3. ve 4. sezonlarını yakın zamanda bitirdikten sonra (5. sezonu izlemeyi reddediyorum, zira dizi bayağı saçmaladı) bir süre önce bitmiş dizilerle şansımı denemeye karar verdim, bu hafta Kyle XY izlemeye başladım. Dizinin konusu oldukça ilginç, daha ilk bölümünden kendini izletiyor; ama kitap gibi diziler de ikinci plana atıldığı için ilk üç bölümün ötesine henüz geçemedim. Eğer sezonun sonlarına doğru o da saçmalamazsa ilk sezonunun incelemesini yazmayı planlıyorum. Şu ana kadar öneririm.


Ne Dinledim?
Panic! at the Disco'nun bu cuma çıkan Death of a Bachelor albümünü dinledim, onun haricinde Adelitas Way'in diskografisini en baştan dönüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder