2 Aralık 2015 Çarşamba

Kitap/İnceleme: Hello, Goodbye and Everything in Between - Jennifer E. Smith


Hello, Goodbye and Everything in Between
Jennifer E. Smith

Basım Tarihi: 1 Eylül 2015

Goodreads Puanı: 3.68/5
Benim Puanım: 2/5











Jennifer E. Smith, kitaplarının konusundan çok adlarıyla dikkatimi çeken bir yazar. Bundan önce tek bir kitabını okudum, onun adı da The Statistical Probability of Love at First Sight/İlk Bakışta Aşk'ın İstatistiksel Olasılığı'ydı. Bunun haricinde okumak istediğim kitapları arasında The Geography of You and Me ya da This is What Happy Looks Like gibi kelime israf etmekten kaçınmayan çeşitli isimler de var.

Bunu ilk kitabı okurken de düşünmüştüm; Kitabın adı hikayeden çok daha iyi. Bütün bu 250 sayfa ana karakterlerimiz sinir bozucu, olgunluktan bir hayli uzak Clare ve onun zavallı sevgilisi Aidan'ın ülkenin farkı iki yakasında üniversitelere gidecekleri günden önceki 12 saati birlikte geçirip ayrılıp ayrılmamaya karar verme süreçlerini anlatıyor. Clare ilişkilerindeki çeşitli ilkleri barındıran bir liste hazırlamış, buna göre sırayla ilk karşılaştıkları yer, ilk konuştukları yer gibi ilklerini yaşadıkları yerlerini gezecekler planda; ama neredeyse hiçbir şey planladıkları gibi gitmiyor.

Doğrusu ben kitapta özellikle güzel ya da sevimli bir şeye denk gelmedim. Kendi içinde sevimli olabilecek ama hedefi biraz şaşırmış bazı noktalar var, olayların saçmalama şeklinden ve arka plan karakterlerinden gelen hafif bir eğlence faktörü var; ama geneli için kitabın arka kapağında yazan hiçbir övgü sözcüğünü dile getiremem. Özellikle baktım, daha sonra incelemede kullanmak üzere altını çizdiğim bir yer bile yok.

Özetle, kitap özellikle kötü değil aslında; ama ben pek bir şey bulamadım. Ortalamanın biraz altındaydı benim için. 2/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder