11 Aralık 2015 Cuma

Film/Haber: X-Men: Apocalypse’ten İlk Fragman Yayınlandı!


Yılın sonuna yaklaşmamızla beraber yavaş yavaş gelecek yılın filmlerinin fragmanları da çıkmaya başladı. Son olarak ise (bugün) 2016 yılında çıkacak filmler arasında en merak ettiklerimden biri olan X-Men: Apocalypse’in ilk fragmanı yayınlandı. Dün de Bryan Singer’ın dördüncü kez yönetmelik koltuğunda oturacağı X-Men Apocalypse’ten birkaç tanıtım resmi paylaşılmıştı.

X-Men: First Class ile seriye katılan bazı kahramanlar için son film olma özelliğini de taşıyan X-Men: Apocalypse’de seriye bazı yeni kahramanlar da katılıyor. X-Men: First Class’la oluşan mevcut kadrodan dönenler arasında Jennifer Lawrence, James McAvoy, Michael Fassbender, Nicholas Hoult, Rose Bryne, Evan Peters ve Lucas Till varken seriye bu filmle katılacaklar arasında ise Oscar Isaac, Sophie Turner, Tye Sheridan, Olivia Munn, Kodi Smit-McPhee, Lana Condor, Ben Hardy ve Alexandra Shipp var.


Serinin dünya çapında çok büyük başarıya ulaşan son filmi X-Men: Days of Future Past’in ardından Bryan Singer’ın bir kez daha yönetmenlik koltuğunda oturacağı bu filmin senaristliğini ise X-Men: Last Stand ile X-Men: Days of Future Past’ın da senaryosunu yazmış olan Simon Kingberg üstlendi.


19 Mayıs 2016’da çıkması beklenen filmin konusunda ise temel olarak X-Men takımının dünyanın ilk mutantı olan Apocalypse’e (namı diğer En Sabah Nur’a) karşı verdikleri mücadele var. Benim de merakla beklediğim bu filmin fragmanı ise gerçekten çok güzel olmuş. Ben çok beğendim ve filmle ilgili daha da meraklandım. Buyrun siz de izleyin! (Ayrıca bir şeyi belirtmeden geçemeyeceğim; bu filmde James McAvoy’un canladırdığı Professor X karakterini sonunda hep bildiğimiz gibi Professor X gibi görebileceğiz. Bunun için fragmanın son sahnesine dikkat!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder