6 Aralık 2015 Pazar

Bu Hafta | 30 Kasım - 6 Aralık 2015

Gururla söylüyorum: Bu hafta bir şeyler yaptım! Gerçekten.

Ne Okudum?
Bu hafta derdim büyük ölçüde bir süredir bekleyen R2R'leri aradan çıkarmaktı, artı bir de bir süredir okumayı planladığım bir kitabın buddy read'ine denk geldim, sonuç olarak ortaya şöyle bir liste çıktı:

Sonuncuyu daha bu akşam, şu yazıyı göndermeden bir saat kadar önce bitirdim. Daha erken bitirsem uzunca bir inceleme yazmak istiyordum blog için; ama bu saatten sonra uğraşacağımı sanmıyorum. NetGalley için İngilizce bir inceleme yazacağım zaten, o beni keser diye düşünüyorum.

Ne İzledim?
Animasyon izleyesim geldi, hafta içi televizyonda reklamına denk geldiğim Efsane Beşli'yi izleyecek oldum; ama sonra unutup son on dakikasını filan izleyebildim. Sayılır mı?
Onun haricinde kendimi online kurslara verdim yeniden, çoğunlukla onları izledim. Hep sınav dönemleri geçtikten sonra kabarıyor öğrenme aşkım, zamanlamam kötü. 

Ne Dinledim?
Kulaklığım kaybolduğundan beri zahmet edip gidip kulaklık almıyordum, geçen gün kardeşimin eski kulaklığını ele geçirdim, o zamandan beri TTS'e ve sesli kitaplara dönüş yapmış durumdayım. Elimde Meuric: The Beginnings diye bir kitap var (yine R2R), oturdum onu dinliyorum otobüslerde. İlgi çekici bir kitap; ama high fantasy olduğu için biraz kafam karışmaya başladı, bir ara kitabı gözden geçirip neyin ne olduğunu tam oturtmam gerekecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder