21 Aralık 2015 Pazartesi

Bu Hafta | 14 - 20 Aralık 2015

Finaller yaklaşıp programım gittikçe daha da bir kalabalıklaşınca benim derslerden olabildiğince uzak durup daha ilgi çekici bir şeyler yapma isteğim tavan yapıyor, haliyle bu haftayı olabildiğince dolu geçirdim. Finaller başladığında bu anları mumla arayacağım ya, dur bakalım.


Ne Okudum?
Kitap yönünden çok kalabalık değilse de kendi içinde keyifli bir dönem geçirdim. Toplamda X kitap okumuşum ki bunlardan biri öve öve bitiremediğim The Lies of Locke Lamora/Locke Lamora'nın Yalanları'ydı. Diğerleri de:

  • Girl of Myth and Legend - Giselle Simlett (1/5) - R2R
  • An Abundance of Katherines/İlk Aşk - John Green (2/5)
  • Confess - Colleen Hoover (/5)


Ne İzledim?
Bu hafta bir şey izledim nihayet. Ego çok uzun zamandır (eşittir Mr. Robot bittiğinden beri) bilgisayarımın bir köşesinde izlenmeyi bekliyordu, önceden on on beş dakikasını izleyip bırakmıştım, dün akşam yapacak iş bulamadık, kardeşimle oturup onu bitirdik. Film klasik romantik/drama arası bir şeydi, zaten izlememin tek nedeni başroldeki Martin Wallström olduğu için pek umursamadım içeriğini. Sevimli bir film miydi? Büyük ölçüde; ama gidip izleyin demem şahsen.








Ne Dinledim?
Şu aralar ortam uygun oldukça arka plan müziği olarak, Cage the Elephant'ın EP ve single'larını dinlemeye çalışıyorum. Elimden yalnızca kısa, ortaya karışık bir şeyler geçti, o yüzden liste çıkarmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder