5 Kasım 2015 Perşembe

Dizi/İnceleme: Limitless, S01E07


Bu biraz daha filler diyebileceğimiz bölümlerden biri gibiydi aslında. Zavallı Brian'ın tatil gününün mahvolması ve sürekli birilerinin ölmesi dışında pek bir şey olmadı. Daha sonra bunu arka plana bir şekilde bağlamaya karar verirlerse ayrı, muhtemelen olaya sebep olan yüksek mevkili kişiler arka planla doğrudan bağlantılı olacak. Ben bundan bayağı umutluyum en azından.

Başka bir detay olarak, dizide en sevdiğim karakterin Rebecca olduğu kesinleşti. Başlarda karakteri de, oyuncuyu da pek beğenmemiştim ama olaylar geliştikçe ısındım kadına. Naz'a bir türlü güvenemedim, eninde sonunda ters bir şey çıkacak ondan büyük ihtimalle. Brian konusundaki hislerim de bayağı değişken. Diziye mizah ve neşe katması yönünden iyi; ama çok uzun süre de çekilmiyor. En azından Badass Brian'a dönüşmediği zamanlarda, o zaman seviyorum onu.

Özetle, dizi devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder