2 Kasım 2015 Pazartesi

Bu Hafta | 26 Ekim - 1 Kasım 2015

Ne Okudum?
  • Manwhore - Katy Evans (2/5)
  • Manwhore +1 - Katy Evans (2/5)
  • The Empty, Vol.1 - Jimmie Robinson (2/5) - R2R
  • Mindfulness in Motion - Tamara Russell (3/5) - R2R
  • Ms. Manwhore - Katy Evans (3/5)
Cadılar Bayramı Özel:
Umduğum kadar zaman ayıramadım listeme, sadece iki çizgi roman okuyabildim, bir de Countdown'a başladım ama sıkılıp bıraktım, Goodreads'e eklemedim bile.
  • Cthulhu Tales Omnibus: Madness
  • H.P. Lovecraft's The Call Of Cthulhu


Ne İzledim?


Ne Dinledim?

  • The Neighborhood - Wiped Out! (2015): Dikkat dağıtmayacak kadar sakin, uyku getirmeyecek kadar neşeli. Fena değildi.
  • Cage the Elephant - Mess Around - Single
  • Panic! at the Disco - Emperor's New Clothes - Single

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder