9 Ekim 2015 Cuma

#NaNoPrep 2015 başladı!


Ekim, diğer deyişle kasımdaki NaNoWriMo'ya hazırlık ayı başladı. Daha doğrusu bu, NaNoWriMo'nun 5 Ekim'de güncellenen sitesiyle birlikte başladı ama ben bunu daha bugün duyurabiliyorum. Daha bir duyuruyu zamanında yapamazken nasıl 50k kelime yazacağımı ben de bilmiyorum; ama ilkinden beri her yıl olduğu gibi 2015'te de katılıyorum.

Farklı bir şey olarak, bu benim ilk gerçek NaNo Prep ayım olacak. Bundan öncekilerin hiçbirine (kamplar dahil olmak üzere) hiçbir zaman gerçek anlamda hazırlanmadım, her seferinde 1 Kasım'a iki üç gün kala hazırlık namına bir şeyler kurcaladım, şimdiye kadar da kazanamadım zaten. Bu yıl düzgün bir hazırlık yapıp en azından kazanmaya yaklaşma hayallerim var.

Ayrıca, ay sonuna kadar bu amacınıza bağlı kalacağınıza dair sevimli bir anlaşmanın PDF'i için buraya, üstteki banner'ın solaklar için hazırlanmış versiyonu içinse buraya tıklayabilirsiniz. Ekranıma uyarsa ben bu ay için üstteki banner'ı bilgisayar arka planım yapmayı düşünüyorum. Bordo olsaydı iyiydi gerçi de, neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder