23 Ekim 2015 Cuma

Müzik/Haber: Adele Uzun Bir Aranın Ardından Geri Dönüyor!



En son 2012 yılında James Bond filmi Skyfall’ın tema müziğini yapmış ve bu sayede bir de Oscar kazanmış olan Adele, uzun bir aranın ardından üçüncü albümüyle geri dönüyor. Dün çıkış tarihi açıklanan albümün ilk parçasının klibi bugün yayınlandı.


Adele, kariyerine 2008 yılında çıkardığı 19 adlı albümüyle başlamıştı. Bu albümünü de çok sevsem de asıl favorim tabii ki 21 adlı albümü. Adele’in Guinness Rekorlar Kitabı’na çok sayıda rekorla girmesini sağlayan 21, bunun yanında hem 2011’in hem de 2012’nin en çok satan albümü olmuştu. Olağanüstü bir başarıya ulaşan 21 benim de en sevdiğim albümlerden biridir.

İşte, listeleri alt üst eden bu inanılmaz albümün ardından sadece Bond şarkısı Skyfall’ı çıkaran Adele’in yeni albümünü tahmin edebileceğiniz gibi birçok kişi gibi ben de çok uzun zamandır heyecanla bekliyordum ve dün sonunda çıkacağını öğrendiğimde çok mutlu oldum. Heyecanla beklediğim bu albümün adı ise 25. Diğer albümleri için olduğu gibi bu albümün adı da şarkıları yazdığı yaştan geliyor. Albümden (bugün) yayınlanan ilk şarkının adı ise Hello. En üstte gördüğünüz fotoğraf ise albümün kapak fotoğrafı. Albümün çıkış tarihi ise 20 Kasım 2015.


3 yıl aranın ardından Adele’in bir yeni şarkı yayınlamasının yanında yayınlanan şarkının klibini çeken kişi de beni çok heyecanlandırdı. Bahsettiğim kişi benim çok sevdiğim Kanadalı yönetmen ve aktör Xavier Dolan. Adele ve Xavier Dolan’ı bir araya getiren Hello için ise tek söyleyebileceğim müthiş olduğu.

Hello tam anlamıyla klasik bir Adele şarkısı olmuş. Gerçekten çok güzel, çok etkileyici bir şarkı. Sizi bilmem ama ben Adele’i çok özlemişim be! Şarkıya Xavier Dolan tarafından Montreal’de çekilen klip de ayrıca çok güzel olmuş zaten. İşte o müthiş klip! (Bu arada merak edenler için albümdeki şarkıların listesini klibin altına koydum.)





1.  Hello
2.  Send My Love (To Your New Lover)
3.  I Miss You
4.  When We Were Young
5.  Remedy
6.  Water Under the Bridges
7.  River Lea
8.  Love In The Dark
9.  Million Years Ago
10. All I Ask
11. Sweetest Devotion

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder