31 Ekim 2015 Cumartesi

Kitap/İnceleme: Cadılar Bayramı Özel Etkinliğim

Dünkü yazımda cadılar bayramında okumak üzere küçük bir kitap listesi çıkarmıştım, bugün de onların incelemelerini ve okuduktan hemen sonra, bir nevi canlı yayın şeklinde yazmaya karar verdim, hepsi aşağıda saklayacağım, güncellemeler başlığının altında. Okurken yapacağım diğer yorumları Goodreads profil sayfamdan da takip edebilirsiniz.



Çizgi Romanlar:

Kitaplar:
  • Countdown - Mira Grant (Newsflesh #0.5)
  • Best New Zombie Tales Trilogy

---

Okumaya şununla başlıyorum:


Cadılar bayramı için fazla sevimli görünüyor ama olsun, Cthulhu bu.


Güncellemeler
H.P. Lovecraft's The Call of Cthulhu
Çizimlerinin biraz fazla kalabalık olması haricinde gayet güzel bir çizgi romandı. Lovecraft'ın Cthulhu'nun Çağrısı adlı hikayesini okuması keyifli bir şekilde görselleştirmişler. Cthulhu da gerçekten ürkünç olmuş cidden.


Cthulhu Tales Omnibus: Madness
  • Doorman: İşi dünyalar arasındaki kapıları yaratıkların fark etmemesini sağlayıp bu tarafa geçmelerini engellemek olan bir adamın hikayesi. Hikaye fena değil, çizimlere bayılmasam da hikayeye uymuşlar, renkler güzel kullanılmış.
  • Cthulhu House: Anahtar kelimeler: Kadim Tanrılar. Cthulhu. Reality TV. Bu da farklı bir bakış açısıydı tabii.
  • A Stranger Comes To Night Hill: Beklemediğim bir şekilde gelişti, şu ana kadar okuduklarım içinde en kanlı hikayeydi. Sevdim. Ayrıca, Cthulhu fhtagn!
  • One of Those Days: Google: Cthulhu Virüsü. Cthulhu'nun dünyaya geçmesi konusuna farklı bir bakış açısı getirmiş. Bayağı ilginçti.
  • Empire of Ants: "Damn us to hell. We are an empire of ants."
  • The Elite: Canıım, bunlar hep yalnızlık işte.
  • Theater of the Empty Eye: O son sahneye kadar bayağı sıkıcıydı; ama en son kare iyiydi.
  • The Zoo: Beni pek cezbetmedi.
  • It Must Have Been Something You Ate: Ew. Cidden ew. Bayağı ew.
  • Face of the Competition: Klasik Cthulhu hikayesinin çok çok çok çok daha az korkunç hali. Meh yani.
  • Comeback Tour: Doğrusu neler olduğunu anlamadım.
  • Rite to Life: Çizimleri pek beğenmedim ama kalanı hoştu. Ne kadar hoş olabilirse.
  • Where Am I?: Yaaani. Kendi çapında ilginçti.
  • Incorporation: Cthulhu iş hayatında?
  • The Invention: En azından çizimler iyiydi.
  • Arkham: SVU: Oha, Herbert West, ve çok daha korkunç bir şekilde.
  • A Whistle for the Deep: Çizimlerin ürkünç olduğu kesin.
  • Seed of Cthulhu: Kendisi kötü, sonu güzel bir hikaye daha.
  • I Hear the Call: Güzel bir başlangıç noktası yakalamış.
  • What Lies Behind: Olay örgüsünün çoğunu yine anlamadım ama olsun.
  • There Will Be Blood: Sonunda Alhazred'i ciddiye alan biri. 
  • The Eyes of Madness: Bu kitaba bayağı güzel bir son oldu. Hoşuma en çok giden hikayelerden biri sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder