30 Ekim 2015 Cuma

Kitap: Cadılar Bayramında Ne Okuyacağım?

Şimdiye kadar hiç 14 Şubat yaklaştığında kendimi romantik kitaplara verdiğim ya da Noel'de kırmızılı yeşilli giyinip Noel temalı filmler izlediğim olmadı, böyle bir şeyle ilgilenmedim de zaten; ama bu yıl cadılar bayramında korkunç bir şeyler izleyesim/okuyasım geldi, kendimce bir liste çıkardım. Yarın kendimi vermeyi düşündüğüm;

Çizgi Romanlar:

Kitaplar:
  • Countdown - Mira Grant (Newsflesh #0.5) - İlk kitaba bayıldığım halde sonrasını getir(e)medim, seriye devam etme zamanı geldi.
  • Best New Zombie Tales Trilogy - 740 sayfa, ıvır zıvırla uğraşırken ne kadarını okuyabilirsem o yüzden. Zaten zombi hikayelerinden oluştuğu için problem yok.

Kendimi kandırmaya gerek yok, korku filmi/dizisi izlemem mümkün değil, o yüzden onları planlamadım bile, yalnızca okunacak materyal biriktirdim, içerik olarak da en çok tırstığım yaratıklar olan zombileri seçtim. Bu beni önümüzdeki 31 Ekim'e kadar idare eder bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder