1 Ekim 2015 Perşembe

Film/Haber: Nat Wolff Yeni (Hollywood Yapımı) Death Note Live Action'da Yer Alabilir


Dürüst olayım, Nat Wolff kimdir, neyin nesidir bilmem, ben bunu Hollywood yapımı Death Note Live Action konusunda yazıyorum, bu konudaki en güncel haber bu olduğu için de bunu yazıyorum. Nat Wolff için gelenler varsa özür dilerim.

Bilmeyenler için, Death Note, 2005 yılında yayınlanan, aynı adlı mangadan uyarlanan (doğal olarak) bir anime. Çıktığından beri popüler ve benim de favorilerim arasında bulunan bir anime/manga, bu alanlarla ilgili birine gidip öneri isterseniz kuvvetle muhtemel saydıkları arasında o da olacaktır.

Durum böyle olunca filmleri de çekildi, çantaları yapıldı, takıları satıldı, küçük çapta yan serileri yapıldı; çeşitli şekillerde yayıldı yani. Ben şimdiye kadar güzel bir animeden uyarlama filme denk gelmedim, Death Note'unkiler de istisna değil, haliyle bir Death Note Live-Action dedikodusu duyduğumda çok ciddiye almamıştım; ama bugün şurada, şurada ve birkaç yerde daha oyuncu arama/bulma aşamasına geldiklerini duyunca bir araştırayım dedim, bu arada öğrendim ki bu kez film Japon işi olmayacakmış, işin içinde Warner Bros. varmış ve aylar önce Adam Wingard filmin yönetmeni olma kararı almış. İş düşündüğümden çok daha büyükmüş yani.

Bu konuda ne düşündüğümden tam emin değilim. Bir yandan bu serinin sinemalardaki ilk büyük ve gerçek şansı olabilir, diğer yandan (şu anda bulamadığım bir makalede, onu da hesaba katın) WB'nin hikayeyi biraz şeklinde ifade ettiği, ne kadar olduğunu tam olarak bilmediğimiz biz miktarda değiştirmeyi düşündüğünü de okuduğum için işin sonunun yaş olma ihtimali de düşük görünmüyor, artı Adam Wingard'ın IMDb sayfasında öyle güvenimi kazanacak bir şey de göremedim, yani şu noktada her şey olabilir.

Filmin çekimlerine önümüzdeki baharda başlanacakmış. Ciddi ciddi çekilip yayınlanırsa izler miyim? Kesinlikle; ama beklentilerimi yüksek tutmamaya cidden çabalıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder