28 Ekim 2015 Çarşamba

Dizi/İnceleme: Limitless, S01E06


Hani dizinin başından beri arka plan kurgusu, ana kurgu, çok fazla polisiye oldu diye ağlayıp duruyordum ya? Bu bölümde onu yapmayacağım, hatta yapamayacağım; çünkü bu kez elimizde odak noktası NZT'nin arkasındakiler, ilacın yan etkileri ve kimin neyi ne kadar kontrol ettiği olan bir bölüm var.

Söyleyebileceğim her şey spoiler sayılabileceği için detay veremiyorum; ama önceki bölümleri asıl kurgu için izleyenlerdenseniz koşup izleyin bu bölümü diyorum. Karakterler hakkındaki düşüncelerimin yavaş yavaş değişmeye başladığı ve dizinin geneli hakkındaki umutlarımın zirve yaptığı bir bölümdeyiz. Şu anda anlamadığım çok fazla nokta var, ben mi kaçırdım, yoksa ileride açıklanması için boş mu bırakılmış bilmiyorum; ama iki koşulda da herhangi bir şikayetim yok şu anda. Dizi bayağı iyileşmeye başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder