24 Ekim 2015 Cumartesi

Dizi/İnceleme: Limitless, S01E05


Merhaba millet, her bölümde kendimce gömsem de her hafta sonu oturup izlemekten kendimi alıkoyamadığım Limitless'ın 5. bölümünün incelemesiyle bir kez daha karşınızdayım. (Hep bu tarz bir giriş yapmak istemiştim de, içimde kalmasın dedim)

Şu aralar izlediğim her şeyin çeşitli kısımlarını (olay örgüsü/genel kurgu için önemine göre) gerekli ve gereksiz diye ayırıyorum. Şunu söyleyebilirim ki 5. bölüm, en son sahne haricinde, baştan sona gereksizdi. Belki de daha yalnızca beş bölüm geçtiği içindir, neredeyse her şey kurgu ilerlemeye çalışırken boşluklar dolsun diye araya tıkılmış, başka hiçbir olayı yok. Tam dedim geçen bölümde nispeten önemli şeyler oldu, bu bölümde olaylar yükselecek, aksiyon artacak, heyecan yine çakıldı. Hayır en azından dizinin polisiye kısmını güçlü tutun da kurgunun zayıflığı o kadar problem olmasın diyeceğim ama o da yok, bu bölüm baştan aşağı zayıftı. Bu dizi sayesinde Limitless (film) harcanıyor resmen.

Bir de, bu bölümü izlerken aklıma şu soru geldi: FBI Brian'ın neden NZT'ye bağışıklığı olduğunu araştırmıyor mu, yoksa araştırıyor da biz mi bilmiyoruz, yoksa önceki bölümlerde açıklandı da ben mi unuttum, hiç hatırlamıyorum ama aklımın bir köşesinde soru işaretleri belirmeye başladı. Hadi bakalım, belki ilerleyen bölümlerde yanıtımı alırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder