18 Ekim 2015 Pazar

Dizi/İnceleme: Limitless S01E04


Limitless

Oyuncular: Jake McDorman, Jennifer Carpenter, Hill Harper

Yayın Tarihi: 21 Ekim 2015

Tür: Dram/Bilimkurgu











"Please don't spill coffee on the top secret file."
Bu bölümde Brian, nihayet, ilk özel istihbarat görevini alıyor ve bayağı bir olay dönüyor. Bir yandan FBI onu oraya buraya gönderiyor, diğer yandan Senatör Morra'dan görevler geliyor, bunlar da zavallının özel hayatını altüst ediyor. Aksiyon aksiyon.

Bu bölümle birlikte Rebecca'yı cidden sevmeye başladım. Aslında düşününce, bu zamana kadar niye sevmediğimi de pek bilmiyorum, sanırım ilk başlarda ısınamadım yalnızca; ama geneli düşündüğümüzde dizideki en iyi karakter olabilir. Diziye başlamadan önce en sevdiğim karakterin Brian ya da Eddie olmasını bekliyordum ama bu bölümle birlikte fikrim değişti, son durumda Brian ve Rebecca hemen hemen eşit, Morra'ysa bayağı dibe vurmuş durumda. Tabii bunun nedenleri içinde adamı kaç bölümdür görmediğimiz gerçeği de var.

Kurgu hâlâ tam anlamıyla şekillenmeye başlamadı, olayları nasıl bağlayacaklarını merak ediyorum. Şu anda yalnızca herkes Brian'ı bir tarafa çekmeye çalışıyor gibi duruyor; ama herhangi bir ortak payda yok, sadece aksiyon var. İzlemesi hâlâ keyifli, bu bağlantı eksikliğinin daha ileride çözüleceğini düşündüğüm için bu detay beni pek rahatsız etmiyor; ama bir yandan da e hadi artık diyorum.

Yeni bölüm 21 Ekim'de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder