12 Ekim 2015 Pazartesi

Bu Hafta | 5 - 11 Ekim 2015

Önce bir uyarı: Genellikle çoğu okuma/izleme/dinleme işini hafta sonları yaptığım için Bu Hafta yazılarını pazar günü yayınlamam bayağı saçma, bu nedenle her haftanın Bu Hafta yazısını pazartesiye geçilen gece yarısı ya da o civarda bir saatte yayınlamaya karar verdim. Bundan sonra haftalık güncellemelerimi pazar geceleri/pazartesi sabahları bulabilirsiniz.


Ne Okudum?
Şu aralar okuma konusunda ilginç bir dönemden geçiyorum. Çok şey okuyorum; ama hiçbirini birkaç günden fazla değil ve birkaç günden fazla okuduklarımı da genellikle bitir(e)miyorum. Okuduklarımı daha bugün ekledim Goodreads'e, o da aklımda kalanları. Bitirdiklerim:

  • Deadpool, 38-45: Bayağıdır elimde sürünüyordu son sayılar, nihayet bitirebildim. Genel olarak hoşuma giden bir sondu, özellikle ortalardaki sayılara kıyasla sonlar çok çok daha etkileyiciydi.
  • Futurize Your Enterprise/Şirketinizi Geleceğe Taşıyın: 1999 basımı, eski olduğunu belli eden bir kitap, tarihi daha önce fark etsem okuyacağımı sanmıyorum. Yazıldığı zamanda işe yarayabilirmiş.
  • The Nazi Seizure of Power: The Experience of a Single German Town 1922-1945/Naziler İktidarı Nasıl Ele Geçirdi?: Oldukça beğendim. Yazar tek, küçük bir kasabayı ele alarak Nazilerin nasıl yayıldığının ve kullandıkları politikaların örneklerini vermiş. Okuması keyifli bir çalışmaydı.
Şu anda (ciddi ciddi) okuduğum:
  • Heirs of Empire - Evan Currie: Çok ilerlemedim; ama geldiğim yere kadarı iyi gidiyor. Ana karakter oldukça ilgimi çekti.
  • Hubris - Ian Kershley: Daha birkaç sayfa okudum, bitirdiğimde yorum yaparım.



Ne İzledim?

Big Hero 6/6 Süper Kahraman ve Minions/Minyonlar. İkisini üst üste izledim ve uzun zamandır bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Evimi Baymax ve minyon oyuncaklarıyla doldurasım geldi. Doğum günümde bir Baymax istediğimi baştan belirtiyorum, aklınızda bulunsun.










Ne Dinledim?
  • Disturbed - Immoralized
  • Rock! the Album, Disc 2 - VA
Özellikle hatırladıklarım bunlar. Birkaç tane daha vardı Spotify'da gözüme çarpmışken dinlediğim; ama hiçbirinin kalıcı bir etkisi olmadı ve şu anda dönüp bakmak istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder