26 Ekim 2015 Pazartesi

Bu Hafta | 19 - 25 Ekim 2015

Ne Okudum?
Bu haftayla birlikte biriken R2R'lerimle uzun zamandır okumak istediğim çizgi romanları yavaştan azaltmaya başladım. Şu anda elimde ciddi bir Deadpool koleksiyonu ve Uncanny Avengers (Aralık 2012 - Aralık 2014) serisinin 21 sayısı var. En kötü finallerden sonra okurum dedim ama o kadar bekleyeceğimi pek sanmıyorum.

  • Mistakes I Made During the Zombie Apocalypse  - Michelle Kilmer (2/5)
  • The Girl's Guide to the Apocalypse - Daphne Lamb (1/5) [R2R]
  • Bitch Planet, Vol.1 - Kelly Sue DeConnick (4/5) [R2R]
  • Return of the Living Deadpool #1-4 - Cullen Bunn (Ortalama 3.75/5)
  • Uncanny Avengers, Vol.1: The Red Shadow - Rick Remender (4/5)


Ne İzledim?

  • Limitless, S01E05.

Ne Dinledim?

  • Half Moon Run - Sun Leads Me On: Şarkıları tek tek çok beğenmedim ama sakin bir gecede tekrar tekrar dinlemek için güzel bir albüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder