24 Eylül 2015 Perşembe

Oyun/İnceleme: Lego Marvel Super Heroes


Lego Marvel Super Heroes
TT Games, Interactive Entertainment, Warner Bros.


Aslında bu yazının başlığını Ne Oynuyorum yapacaktım; ama hiç oyun incelememiz olmadığını fark edince bununla başlayayım dedim.


Adından da belli olduğu üzere, elimizde Marvel karakterlerinin legolaştırılmış halleriyle oynadığımız bir çeşit aksiyon-macera oyunu. Bu oyunda 150 kadar Marvel karakterini, oyun ilerledikçe açarak, kontrol edebiliyoruz ve hepsinin farklı özelliklerini kullanarak bölümleri tamamlayabiliyoruz.


Tüm karakterlerin açıldığı bir görsel bulamadım, en yakın ve kalitelisi buydu.

Henüz oyunun başlarındayım, bu nedenle çok genel yorumlar yapamıyorum; ama en net söyleyebileceğim şey, oyunun cidden uzun sürdüğü. Dün öğleden geceye kadar oynadım, kaydettiğim ilerleme %4, o derece. Hemen hemen her köşede yapacak bir şey var, bu nedenle oyun pek sıkmıyor, sadece her adımı nasıl geçebileceğinizi detaylı şekilde düşünmek yoruyor. Bana kalırsa bu iyi bir şey.

Buna ek olarak, bir yandan oyunda ilerlemeye çabalarken diğer yandan yalnızca adını duyduğum (ya da onu bile duymadığım) Marvel karakterleri hakkında bilgi sahibi oluyorum, o güzel oluyor. Şu ana kadar karşılaştıklarım arasında en çok Hawkeye'ın hikayesini merak ediyorum. 

Ehe.

Özetle, benim oynamaktan keyif aldığım bir oyun bu. Bugün fırsatım olmadı, geceye doğru biraz daha başına oturmayı düşünüyorum. Oyunun gidişatı ve oraya buraya eklenen yan zımbırtılar, collectible'lar filan çok sevimli (gerçi unutup durduğum için henüz hiç Stan Lee kurtaramadım ama olsun). Ben bir göz atmanızı öneririm.

Ek linkler:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder