17 Eylül 2015 Perşembe

Müzik/İnceleme: VA - Rock! The Album, Disc 1


Rock! The Album
VA

Çıkış Yılı: 2015

Tür: Ee, rock. Hani. Yani.












Neden bilmiyorum, VA albümlerini bir türlü sevemedim. Bana biraz fazla seçmece geliyorlar, ya albümün tamamını beğeniyorum (ki bu da çok sık olmuyor) çünkü seçen kişinin/kişilerin tarzları benimkiyle birebir oluyor ya da üç beş şarkıyı beğenip gerisini hatırlamıyorum bile. Rock! The Albüm, en azından ilk CD için konuşacak olursam, ilk gruba girenlerden.

Bu albümü katkıda bulunan sanatçılardan hemen hemen hiçbirini bilmeden, yalnızca adı ve kapağı ilgimi çektiği için dinledim. Zaten aşağıdaki şarkı listesi üzerinde yaptığım değişikliklere de bakacak olursanız bilmem çok bir şeyi değiştirmezmiş, zaten çoğunu ya bilmiyormuşum ya da grup adını bir yerde duymanın ötesinde bir ilgim olmamış. Pek çoğu hakkında keşke olsaymış dedim bu albümü dinledikten sonra.

Tek tek tüm şarkılara yorum yapmayacağım; genel olarak şarkıların ve albümdeki sıralamalarının kendini dinleten cinsten olduğunu söyleyebilirim. Şarkıların tümünü beğenmedim ya da yalnızca onu alıp tek başına dinleyeceğimi düşünmedim; ama içlerinden bazılarını çıkarmanın ya da yerlerini değiştirmenin sırayla gidince yakalanan uyumu bozacağını düşünüyorum. Büyük ihtimalle bu albümde bir, belki iki şarkı sileceğim, kalanını tekrar tekrar dinleyebilirim.

Şarkı Listesi (Disc 1 İçin)
01. Alice Cooper - Poison
02. Judas Priest - Breaking The Law
03. Survivor - Eye Of The Tiger
04. Europe - Rock The Night
05. Journey - Any Way You Want It
06. Toto - Hold The Line
07. Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart
08. Reo Speedwagon - Take It On The Run
09. Electric Light Orchestra - Ma-Ma-Ma Belle

10. Edgar Winter - Frankenstein
11. Steppenwolf - Someone Told A Lie
12. Cheap Trick - Mighty Wings
13. Autograph - Turn Up The Radio
14. Hanoi Rocks - Up Around The Bend
15. Scandal - The Warrior

16. Warrant - Cherry Pie
17. Quiet Riot - Metal Health (Bang Your Head)
18. Krokus - Stayed Awake All Night
19. The Outfield - Your Love 

[Koyu yazılan yerler daha önce hiç duymadığım gruplar/müzisyenler/şarkılar, üstü çizili olanlar da bu albümde dinleyip beğenmediklerim.]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder