13 Eylül 2015 Pazar

Manga/İnceleme: Defense Devil, Vol.1


Defense Devil #1
Youn In-Wan
Yang Kyung-il

Basım Yılı: 2009

Goodreads Puanı: 4.06/5
Benim Puanım: 3/5











Defense Devil, uzun zamandır okuduğum en ilginç konulu manga. Ana karakterimiz Kucabara, iblis dünyasından sürülmüş bir iblis, yardımcısı Bichula da onunla birlikte sürülen bir ejderha. İkili Kucabara'dan çıkan bir fikirle, yeniden iblis dünyasında dönmelerine yetecek kadar karanlık madde toplamak için cehenneme gidecek suçluların avukatlığını yapma işine soyunuyorlar.

Henüz ilk yedi bölümü okuduğum için söyleyebileceğim çok bir şey yok. Şu ana kadar bölüm içi kurgular beni çok cezbetmedi, suçların değerlendirilmesi fazla tahmin edilebilir gidiyor, 3/5 vermemin nedeni bu; ama genel kurgunun gördüğüm kadarı olaylar ilerledikçe ortaya cidden iyi bir şey çıkacağına işaret ediyor. Kucabara'nın tam olarak neden sürüldüğü bir soru, ortaya yeni yeni çıkan karakterlerin olayının ne olduğu başka bir soru, karanlık maddenin tam işlevinin ne olduğu hepten başka bir soru... Merak ettiğim o kadar çok şey var ki. Daha yedinci bölüme gelmeden bütün bölümleri indiriverdim, ilk fırsatta temizleyeceğim.

Karakterler hakkında bir şey söylemeyeceğim; ama Kucabara'dan büyük beklentilerim var. Bu çocuk büyük adam olur, ben size onu söyleyeyim. Bichula'yı hiç sevemedim, orası ayrı; ama Kucabara olur yani.

Özetle, gidin okuyun bence. Ben öyle yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder