30 Eylül 2015 Çarşamba

Dizi/İnceleme: Limitless, S01E02


Limitless

Oyuncular: Jake McDorman, Jennifer Carpenter, Hill Harper
Yayın Tarihi: 29 Eylül 2015

Tür: Dram/Bilimkurgu













Limitless'ın ikinci bölümü dün çıktı, ben de bugün feci sorumlu bir öğrenci olarak quiz çalışması beklesin, önce şunu izleyeyim dedim, oturdum bölümü aradan çıkardım.

Bu bölümde Bryan'ın FBI içinde neler yaşadığını, daha ziyade ne işe yaradığını görüyoruz. Bölümün başka bir olayı da yok zaten, Bryan büyük bir heyecanla bir o görevi çözüyor, bir bu görevi çözüyor, en sonunda bütün suçlular adalete teslim ediliyor ve herkes mutlu mesut gidiyor evine.

Ha bölüm kötü ya da sıkıcı mıydı? Değildi; ama ilk bölüme kıyasla enerji daha düşüktü ki bu beklenen bir şey, sonuçta diğer bölümlerin pilot bölümle yarışması biraz zor oluyor. Yine de ana olay örgüsüyle ilgili daha fazla şey görmek isterdim.

(İşsizin teki olduğum için) CBS'in sitesindeki Limitless oyununu da oynadım bu arada. Onu önermem, o sıkıcıydı ama dizinin kendisini hâlâ öneriyorum. Şimdilik, en azından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder