4 Ağustos 2015 Salı

Film/Haber: Deadpool'dan Fragman Fragmanı Geldi!!


Daha önceki bir yazımda bahsettiğim gibi; Comic Con’da yayınlanan Suicide Squad fragmanının sızdırılmasından sonra resmi fragman yayınlanmıştı ancak Comic Con’dan sızdırılan diğer fragmanın yani Deadpool fragmanın resmi hali hemen yayınlanmamıştı ve ben de cep telefonuyla çekilmiş, düşük kaliteli halini izlemek zorunda kaldım. (Birkaç kere izledim hem de.) Ancak artık düşük kaliteli halini izlemek zorunda kalmayacağım çünkü bugün resmi fragman yayınlanacak.



Resmi fragmanın yayınlanacağını da mükemmel bir şekilde haber aldık. Tam Deadpool’a yakışır bir şekilde. Dün başrolünde Ryan Reynolds'un olduğu Deadpool için ‘Trailer Trailer’ yani ‘Fragmanın Fragmanı’ yayınlandı. Önce düşündüm nasıl bir şey ki acaba bu ‘Trailer Trailer’ diye ancak izleyince müthiş bir şey olduğunu gördüm. Şu kesin ki Deadpool’un fragmanının fragmanı bir sürü normal fragmandan çok daha iyi olmuş. Hollywood’da fragmanlarda sıkça gördüğümüz bazı şeylerle de dalga geçen bu Trailer Trailer, tam bir Deadpool işi olmuş. İşte Merc with a Mouth’un kendi fragmanını kendi tanıttığı o müthiş fragman.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder