3 Ağustos 2015 Pazartesi

Çizgi Roman/İnceleme: Deadpool Kills the Marvel Universe


Deadpool Kills the Marvel Universe
4 Sayı
Cullen Bunn, Dallbor Talajic

Marvel
Çıkış Yılı: 2012

Goodreads Puanı: 3.77/5 (Toplu serinin. Tek tek sayıların GR puan ortalamaları 4+)
Benim Puanım: 2/5






Şu aralar çizgi romanlara sardığımı söyleyebiliriz sanırım. Bilgisayarımda beni bekleyen 800+ sayı yetmez gibi, hâlâ daha yeni şeylere sulanıp duruyorum. Bu kez de gözüme bunu kestirdim.

Deadpool Kills the Marvel Universe, genel olarak beğendiğim bir çizgi roman olmadı. İlk neden, tanıyıp bildiğimiz Deadpool'a bayağı bir alışmış olmam. Onu gördükten sonra burada karşıma çıkan versiyonundan bayağı tiksindim.

Ek olarak, kurgu yönünden bayağı eksik kalmış. Ne dövüş/öldürme sahneleri ilgi çekici, ne diyaloglar renkli. Fikir güzel, hoşuma giden birkaç detay vardı; ama genel olarak sadece anlık bir merak ve can sıkıntısıyla okunacak türden bir kısa seri olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder