9 Ağustos 2015 Pazar

Bu Hafta | 3 - 9 Ağustos 2015

Ne Okudum?
Bir iki R2R dışında neredeyse hiçbir şey. Şu aralar üzerimde tuhaf bir isteksizlik var, aktif olarak hiçbir şey yapasım gelmiyor. Blogda da doğru düzgün bir şey yazmadım uzun zamandır. Bunu bugün üzerimden atıp yarından itibaren uzun yazılarla gelmeyi planlıyorum. Plan plandır.


Ne İzledim?
  • Doctor Who'nun son sezonunun çoğunu kaçırmıştım, 4. bölümden başlayarak onu tamamladım. 
  • The Avengers: Earth's Mighthiest Heroes çizgi dizisine devam ediyorum. Ne zamana biter bilmiyorum ama bayağı iyi gidiyor.
Ayrıca bugün akşam sekizde CNBC-e'de yayınlanmaya başlayacak olan The Lottery dikkatimi çekti, akşam onu izlemeyi planlıyorum.


Ne Dinledim?
Albüm yönünden verimli bir haftaydı diyebilirim. Dinlemeyi bir süredir planladığım ya da yeni yeni dikkatimi çeken birkaç albüm dinledim.
  • Trivium - Ascendancy (2015)
  • Opus - Austropop-Legenden (2015)
  • INI - If Nothing Is (2015)
  • Civil Twilight - Story of an Immigrant (2015)
  • Three Days Grace - Human (2015)
  • God is an Astronaut - Helios | Erebus (2015)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder