2 Ağustos 2015 Pazar

Bu Hafta | 27 Temmuz 2015 - 2 Ağustos 2015

Ne Okudum?
Bol bol Deadpool. Normalde Deadpool'un 2013-2015 serisine geçtiğimiz mart sonunda başlamıştım; ama beni fazla cezbetmeyince bırakmıştım. Son birkaç gündür internetimin olmaması ve bu nedenle yapmam gerekenlerin bir hayli sarkması nedeniyle boş zaman çıktı, dedim bir başlayayım, daha doğrusu bitireyim. Sonuç olarak 7-37 arası sayıları okuyup bitirdim. 45'e kadar gelemememin tek nedeni, elimde en son 37'nin olması. Diğer sayıları edinebildiğim ilk fırsatta okuyup bitireceğim.
Buna ek olarak Different Seasons'ı okudum dün. Different Seasons, Stephen King'in ilk baskısı 1982 yılında yapılmış, dört novelladan oluşan derlemesi diyebiliriz. İçindeki novellaların içeriği oldukça çeşitli, yalnızca korku türünde değil. Benim ilgimi çekti, öneririm.
Ayrıca iki üç tane de kurgu dışı iş kitabı okudum. Hiçbiri önereceğim kadar iyi değildi.





Ne İzledim?
Geçtiğimiz günlerde 2 Broke Girls ve White Collar izledim.
White Collar geçtiğimiz yıl altı bölümlük bir sezonla bitti, izlememek için elimden geleni ardıma koymuyordum o yüzden, sonunda dayanamadım. Bayağı hüzünlü zamanlar geçirdim diyebiliriz.
2 Broke Girls ise her bölümle birlikte daha da sıkıcılaşıyor. Yine komik, yine güldürüyor; ama espri kalitesi yönünden ciddi bir düşüş var. Ek olarak araya espri sıkıştırmak için de bayağı kasmaya başlamışlar. 9. bölümde bıraktım, muhtemelen sonraki bölümleri de izlerim; ama yalnızca bir kez başladığım için.









Ne Dinledim?
Libba Bray'in The Diviners adlı romanını dinlemeye başladım. O da beni pek cezbetmedi, ilginç değil; ama bir hata yapıp ikinci kitabını NetGalley'den indirdiğim için bitirmek zorundayım. Öf. Neyse artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder